[Help] vraag over game chat

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door 2int3nze, 22 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2int3nze

2int3nze New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

een maat van mij ook met xbox live heeft nogal lomp gedaan tijdens de registratie, hij heeft aangevinkt dat hij jonger dan 13 is ofzo (of dat staat in zn hotmail adres) en nu kan hij alleen ingame praten met mensen die in z'n friendlist staan. En nu was mijn vraag of hij dit nog kon veranderen of hij een nieuw account kon maken maar dat zn achievements en gamerscores enzo behouden bleven.

bvd,
    2int3nze :)

2. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Hey 2int3nze, dit is een veel-voorkomende vraag en die kleine vraagjes kun je beter stellen in het: Algemene Vragentopic. Een thread voor elke vraag wordt een beetje te druk hier, dus ik ga je thread sluiten. Maar ik kopieer je post naar het topic dat ik net linkte, dus kijk straks daar even voor reacties. :)

Máár, ik kan je al meteen vertellen dat je vriend bij de xbox live instellingen van zijn account moet kijken. Daar ergens staat zoiets als parental control. Als hij heeft opgegeven dat hij 13 was, dan moest hij ook een voogd aanwijzen. Deze voogd moet inloggen met zijn/haar hotmailaccount en kan dan de parentelcontrol aanpassen. Daar kan die voogd instellen wat zijn/haar kind wel en niet mag doen op xbox live.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina