wil graag een 360 kopen maare hoef pas over een 2 jaar Live te hebben is het dan ook mogelijk om tot die tijd gewoon een 360 te kopen met memory card er bij of is dat zonde of moet je echt harddisk hebben voor games te kunnen spelen op je 360 iemand een antwoord
De hard disk is altijd beter. ivm laadtijden als je dus zonder hd speelt duurt het laden veel langer. Je denkt er dus over de core te halen. de premium is ietsje duurder maar je hebt wel veel meer waar voor je geld draadloze controller enz. en waarom over 2 jaar pas live je kunt gratis een silver acount aanmaken zodat je wel alle updates ed. krijgt. En een internet aansluiting kun je ook overal krijgen via adsl,kabel of schotel. Dus conclusie van mijn kant neem de premium en met de nieuwe cpu in het verschiet zal die ook waarschijnlijk iets in prijs gaan dalen in ik denk november wanneer de ps3 moet verschijnen. greetz a1gp
Als je een topic opent denk dan na over de titel. Als het een live vraag betreft en je denkt dat je een kort antwoord kan krijgen. Stel deze dan ik de live vragen thread ... anders kan je je ei kwijt in Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 2