[XOne] Help!!!Xbc kan m'n xbox niet vinden

Discussie in 'Games' gestart door jponline, 15 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jponline

jponline Maxi!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een probleem. xbc kan mijn xbox niet vinden. hij blijft maar aan het zoeken en vind hem nooit. wat moet ik doen, want toen ik nog isdn had deed hij het wel gewoon. ik heb hem altijd op join networkgame staan. ik heb de xbox via mijn pc verbonden met internet. wie kan mij helpen??

ik heb ook een keer per ongeluk een xbox live update voor rainbow six gedaan waardoor evox niet meer werkt maar je gewoon in op het orginele dashboard komt, komt het misschien daardoor??

groetjes jp

2. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    hey, ik weet niet welk spel je gebruikt maar ik vind m altyd wel met halo, ik weet ook niet of je windows XP gebruikt, als je dit hebt kan het komen doordat het xbox zoek programma WinCap een beetje verouderd is, er is een vervanged stuk software voor de link hiervoor staat geloof ik tussen de FAQ op de xbconnect.com, en zorg ervoor dat je tijdens je zoekactie wel je goede ethernetpoort hebt aangevinkt. Khoop dat je er iets aan hebt

3. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Ik share internet ook via mijn pc, met xp doet ie af en toe wel rommelen met verkeerde IP's. Het helpt dan wel eens als ik de verbinding uitschakel en weer inschakel.

4. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe gewoon het spel erin wat ik wil spelen via xbc.
    en dan druk ik in het menu system link in, en dan dat beeld vasthouden waar je ziet 'searching for games' ( ««-- voorbeeld )
    en dan moet je bij xbc je xbox gaan zoeken.. general options ---»» find ----»» en dan hopen dat die het vind.

veel geluk
    Reiku ;)

5. Master Chief

Master Chief Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    uhhmm Ik denk dat evox ILLEGAAL is en mag niet besproken worden

6. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Deze vraag kan je ook hier stellen.
    Ik zie dat je aardig nieuw bent, welkom, volgende kan je de Index Centrale Threads gebruiken om de thread te vinden waar je je vraag kan stellen.

Over modchips word hier niet gesproken, dus ook niet over Evox.

Dicht.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina