Hallo beste xbox 360 gebruikers, na enkele pogingen gewaagd en oplossingen via het internet hebben uitgevoerd ben ik helaas niet uit mijn probleem verholpen. 3 weken terug heb ik namelijk een xbox 360 slim 250gb aangeschaft en thuis compleet geinstalleerd, waarna ik uit eindelijk ook de wifi en internet heb gekoppeld in het begin bleek dit echter goed te gaan. Nu heb ik een antal dagen terug problemen gehad met mijn internet verbinding thuis, deze is echter compleet opnieuw ingesteld via de provider met een andere naam en wachtwoord etc. Nu wil ik mijn xbox 360 met de wifi verbinden en dat wilt maar niet lukken terwijl het met mijn playstation 3 gewoon na het opnieuw scannen van de wifi's weer internet hebt. Ik heb alle stappen gevolgd en gedaan enkelt heb ik nog de xbox service niet gebeld omdat jullie misschien dit probleem al herkennen. Please help mij over port forwarding en dergelijke weet ik allemaal niet hoe dat gaat en ik weet ook niet waarom dat opeens nu nodig zou moeten zijn. Zo verloopt mijn xbox live account van 3 maanden zomaar voorbij