[Help]Xbox leest niet meer

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door majidamarus, 31 mei 2004.

1. majidamarus

majidamarus »Sovjet Red Army«

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk ik ga vanmorgen ff een dvd kijken. Als ik die DVD (legaal) erin doe krijg ik een melding dat hij de DVD niet kan lezen. ff schoonmaken denk ik en hij zal t wel weer doen, maar niet dus.
    Ik heb t ook nog met andere spellen gedaan maar die deden t ook allemaal niet dus het ligt vrijwel zeker aan mij Xbox.

mijn vraag is wat ik eraan kan doen. ik heb geen zin om 'm meteen terug te sturen.

2. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb de zelfde problemen gehad met mijn Xbox , deze las geen enkele cd/dvd/game meer.
    Heb toen de helpdesk gebelt en M$ heeft toen de drive vervangen.

Maar ik kreeg mijn Xbox wel terug met een gewiste HD.

3. majidamarus

Leuk Bevonden:
    0
    kijk daar heb ik dus geen zin in. Als ze mn drive vervangen en dan ook mn HD wissen ben k toch ook m'n Xbox L!ve kwijt? dan kan k weer opnieuw gaan aanmelden

4. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Via Account Recovery kan je op een simpele manier weer XBL installeren.
    Het enige probleem is je bent wel alle Download Contents kwijt en deze moet je were stuk voor stuk downloaden.

In de brief die bij mijn Xbox zat stond dat de "kans" bestond dat M$ de HD kon wissen.

5. majidamarus

Leuk Bevonden:
    0
    aahy dat zou ook crap zijn. Ik heb net die DLC van PGR2 gedownload en daar was mn moeder al niet zo blij mee :confused: maarja ik probeer eerst ff zo'n clean disk van een vriend van me te gebruiken. als dat niet werkt zit er niets anders op dan mn Xbox opsturen

6. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Die download van PGR2 kun je eeuwig downloaden, wanneer je maar 1x betaald hebt.

Misschien een tip, koop een memorycard en sla daar de belangrijskte save games en je xbox live account op. Anders moet je in PGR2 weer helemaal opnieuw beginnen (singleplayer)

Laatst bewerkt: 31 mei 2004
  7. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    idd gewoon 5 memory cards kopen of 2 hele grote en pleur daar al je spellen op. je hebt al een memory card voor 5 euro geloofik (www.bol.com)
    ik heb zelf 3 memory cards, gebruik ze nooit maar staat wel mijn halo account,xbox live accounts, etc... alles staat erop. jeweet maar nooit.

8. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    wat QwX ookal zegt...gewoon wat memorycards kopen (bij voorkeur thrustmaster, 5euro bij bol en 7,99 bij de intertoys)

9. majidamarus

Leuk Bevonden:
    0
    Aaah dan gaat t me dus nog geld kosten ook. maarja je moet wat over hebben voor al je savegames... damn anders ben ik data van 16 spellen kwijt en dat speel k niet zomaar ff uit:confused:
    anyways bedankt voor de hulp. eerst maar ff hopen dat die cleaner disc werkt

10. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Je kan er ook 1tje kopen om je saves over te zetten naar een andere xbox (van jezelf of van een vriend)h

11. ScorpiuS

ScorpiuS Cede maiori

Leuk Bevonden:
    0
    er zijn ook wat duurdere memorycards met usb-aansluiting (50 á 60€) waar een usb-uitgang op zit, hierdoor kan je je downloads op de pc zetten en ook downloads van andere mensen op je eigen xbox zetten, handig maar duur

12. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb hem opgestuurd naar M$ en 4 dagen later kreeg ik hem weer terug, met alles er nog op qua savegames enz.

13. gerjan

gerjan Guest

action replay werkt ook. €40 ofzo, ik heb hem, gebruik hem nooit (nu ook niet meer nodig btw) Kopen? :p

Deel Deze Pagina