[XOne] [HELP]Xbox Live Account Suspended[HELP]

Discussie in 'Games' gestart door Liné, 14 feb 2011.

  1. Liné

    Liné Dr. Freeman

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi ik heb een probleem,

    M'n xbox is een tijd niet gebruikt, nu doet ie het weer, ik wou net aanmelden toen kreeg ik de melding:

    "Your account has been suspended due to a problem with your payment option. Please use a different payment option or update your current information in Account Management."

    Toen heb ik geprobeerd m'n creditcard info te wijzigen, die overigens perfect klopte, en als ik dat probeer te updaten geeft het systeem de melding dat de card not verified is terwijl ik zeker weet dat ik alles goed invul. Hij heeft het immers altijd gedaan. het enige probleem is nu (vermoed ik) dat ze omdat ik 1x een maand gold heb gekocht ($6,99) via m'n creditcard, EN m'n gegevens plus m'n security code hebben, dat ze me gelijk op een abonnement/automatisch incasso hebben gegooid (zonder toestemming :eek:) en dat Microsoft hem opnieuw koopt als m'n gold is verlopen. Dat hebben ze dus denk ik gedaan toen ik me aanmeldde op live na zo'n lange tijd, maar aangezien er nu geen geld op die kaart staat, kan er ook niks af en nu MOET ik dat geld dus terugbetalen, of een andere optie van betaling selecteren, maar ik heb geen andere creditcard en ook geen 48 trial card en denk ook niet dat dat werkt, vanwege die min $6,99 die "afgescheven" staat.

    Ik kan nu dus niks op m'n Xbox, ik heb 0 friends :mad: en ik kan niemand toevoegen, dan krijg ik message sending failed, en needless to say, kan ik ook niet online spelen.
    Hoe kan ik dit oplossen ZONDER EEN NIEUWE creditcard? Ik hoop op spoedig antwoord van iemand ik word echt kk lau, Ik heb zelf gegoogled maar kom niet verder dan de oplossing dan naar billing.microsoft.com gaan, en daar m'n info veranderen/updaten, wat dus niet lukt..

    HELP!
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    helpdesk bellen om die info te controleren/ aan te passen , zit niks anders op
     
  3. Liné

    Liné Dr. Freeman

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    heb net helpdesk gebeld, die zeggen idd hetzelfde maar ik heb dus geen creditcard meer die ik kan gebruiken :mad:, die info die klopt steeds niet bij hun terwijl mijn moeder hem wel af en toe gebruikt(hij is van haar) is er geen mogelijkheid om het via pay pal te doen?
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    nee kan alleen met creditcard
     
  5. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Had ook hetzelfde probleem ongeveer. Alleen had ik toendertijd de cc van m'n moeder die toen helaas niet meer op deze wereld kon zijn. Lastige was dat ik toen zelf nog geen recht had op een cc. Dus zat compleet vast. Had toen maar een nieuw account aangemaakt gewoon en nooit meer omgekeken naar dat oude account eigenlijk. Nooit meer iets van gehoord :+
     
  6. Liné

    Liné Dr. Freeman

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    oke bedankt voor de hulp, heb nu zelf maar een creditcard aangevraagd heb geen zin om al mn achievements kwijt te raken, naast al m'n savedgames die ik per ongeluk gister ge-delete heb . |:-
     

Deel Deze Pagina