Hoi ik heb een probleem, M'n xbox is een tijd niet gebruikt, nu doet ie het weer, ik wou net aanmelden toen kreeg ik de melding: "Your account has been suspended due to a problem with your payment option. Please use a different payment option or update your current information in Account Management." Toen heb ik geprobeerd m'n creditcard info te wijzigen, die overigens perfect klopte, en als ik dat probeer te updaten geeft het systeem de melding dat de card not verified is terwijl ik zeker weet dat ik alles goed invul. Hij heeft het immers altijd gedaan. het enige probleem is nu (vermoed ik) dat ze omdat ik 1x een maand gold heb gekocht ($6,99) via m'n creditcard, EN m'n gegevens plus m'n security code hebben, dat ze me gelijk op een abonnement/automatisch incasso hebben gegooid (zonder toestemming ) en dat Microsoft hem opnieuw koopt als m'n gold is verlopen. Dat hebben ze dus denk ik gedaan toen ik me aanmeldde op live na zo'n lange tijd, maar aangezien er nu geen geld op die kaart staat, kan er ook niks af en nu MOET ik dat geld dus terugbetalen, of een andere optie van betaling selecteren, maar ik heb geen andere creditcard en ook geen 48 trial card en denk ook niet dat dat werkt, vanwege die min $6,99 die "afgescheven" staat. Ik kan nu dus niks op m'n Xbox, ik heb 0 friends en ik kan niemand toevoegen, dan krijg ik message sending failed, en needless to say, kan ik ook niet online spelen. Hoe kan ik dit oplossen ZONDER EEN NIEUWE creditcard? Ik hoop op spoedig antwoord van iemand ik word echt kk lau, Ik heb zelf gegoogled maar kom niet verder dan de oplossing dan naar billing.microsoft.com gaan, en daar m'n info veranderen/updaten, wat dus niet lukt.. HELP!