ik heb vanaf november xbox live en alles deed het goed maar een maand geleden toen ik me wou aanmelden gaf hij ineens aan dat hij geen verbinding kon maken toen heb ik getroubleshoot en gaf hij aan dat de DSN en de PPPOE niet goed was ofiets wat moet ik nu doen want ik kan zelf geen nieuwe account maken want als ik daar op klik dan staat er dat hij geen verbinding kan maken toen heb ik m'n account eraf gegooid en ik dacht dan zet ik hem er op nieuw op en nou krijg ik die er niet meer op weet iemand wat mijn probleem is
Je had denk ik iig niet je account eraf moeten gooien....en dat van dsn en pppoe had je als het goed is bij handmatige veranderen kunnen doen en dus veranderen zo dat hij het wel weer deed.....
ja zal ik proberen mar zijn die trials nog geldig en zoja kan je die verlengen want dan maak ik gewoon een nieuwe account aan
Je kan gewoon account recovery doen. Gegevens invoeren, en klaar. Tip: Vraag eerst voordat je wat doet
je kunt je account gewoon terughalen als je het hebt gedelete bij Account Recovery, verder kun je je dns handmatig instellen, typ op je pc bij opdrachtpromp ipconfig /all en kijk wat er bij dns staat. wat voor internet verbinding heb je trouwens btw, ook wel handig om te weten.