help xbox valt uit bij het minste wat ik doe

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door G@mer, 3 okt 2004.

1. G@mer

G@mer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kent er iemand een goede winkel in belgie waar ik me xbox kan laten herstelle
    want bij het minste valt hij uit of blijft hij hange zelfs bij het sluiten van de cd-rom valt ie al uit en me garantie is op en die van die hulplijnen vragen veel te veel geld en zeiden dat er mensen zijn die dat kunnen maken voor veel minder geld kent er iemand zo iemand of zo een winkel liefst in belgie .....

2. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Denk dat je het beste dan eens met een zoekmachine kunt kijken. Daar staan vast wel wat bedrijfjes bij denk ik.

3. gerjan

gerjan Guest

Klinkt als een los contact ofzo, zit je stroom toevoer kabel er wel goed in?

4. odebeijer

odebeijer A Dutch Ghost

Leuk Bevonden:
    0
    Als je eerst eens begint met het gebruiken van leestekens, dat leest een stuk makkelijker.
    Verkoop em anders aan iemand die onderdelen nodig heeft....

5. XeoN

XeoN Guest

Ja, met leestekens is je tekst veel beter want dit ziet er niet uit!
    Anders zoals odebeijer al zei, probeer hem te verkopen en koop een 2de hands Xbox.

6. Furious Devil

Furious Devil Kickass Psychobilly!

Leuk Bevonden:
    0
    je mot ff de voorkant van je xbox eraf hale dan dat plaatje waar de aan en uit knopen opzitten
    die draadjes ff controleren

7. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je kunt proberen het zelf te repareren maar dat lijkt me wat link.

Het enigste wat je nu nog kunt doen is idd hem proberen te verkopen aan iemand die onderdelen nodig heeft, om vervolgens een 2de hands te kopen.

8. sonnyke87

sonnyke87 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kunt ook altijd een nieuwe kopen. kost nu toch niet zo heel veel meer, en proberen om uw saved games over te zetten via één of andere manier?

_O_ms xbox_O_

9. aapje

aapje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat wel lullig zou zijn als je hem verkoopt en er dan niet bij zegge dat ie kapot is
    wat heb je eigenlijk met de xbox gedaan zo snel krijg je hem niet kapot( uit eige ervaring) O-)

Laatst bewerkt: 5 okt 2004

Deel Deze Pagina