1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Help xboxlive

Discussie in 'Games' gestart door Cees, 16 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cees

    Cees Active Member

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Heey mensen mijn pa wil zijn creditcard niet geven voor xboxlive en zei dat ik er maar eerst achter moest komen of ze em niet konden misbruiken. als jullie tips hebben om mij pa over te halen wil je ze dan a.u.b. hier neerzetten.

    Hopelijk op live
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Hehe Cees, ik ken het gevoel! Tot vorige week maandag zat ik namelijk met hetzelfde. Ik kon m'n vader er maar niet van overtuigen dat Xbox Live gewoon veilig is...tot 5 december 2004. Dat was de dag dat ik m'n vader tóch zo ver heb gekregen! Heb gewoon gezegd dat het absoluut veilig is, dat Microsoft zijn zaakjes echt goed voor elkaar heeft.

    Maar ik ken echt je gevoel, heb vanaf 14 maart 2003 zitten smeken om Xbox Live, en nu heb ik het eindelijk.

    Dus gewoon tegen je vader zeggen dat het absoluut veilig is, dat er niets mee gebeurt etc. Het word netjes opgeslagen in de grote database van Microsoft. :)

    /edit: Wat trouwens bij mij het meest heeft geholpen was dat ik heb gezegd dat ik als ik Live heb niet zo veel spellen meer hoef te kopen. Want je doet nu veel langer met een spel. En dat scheelt weer in de kosten!
    Toen had ik m'n vader eigenlijk om :cool:
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2004
  3. Joh, zoek gewoon een keer zijn CC op als hij niet thuis is en vul de gegevens in.
    Je moet alleen geen premium content downloaden anders krijg je waarschijnlijk billekoek van hem.
     
  4. Afroman

    Afroman Becaus i got high

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Cees ben je 18 zo ja vraag dan zelf een cc aan. En ander doe wat Rivanov zegt dat zal wel helpen. Ik zit nu met het zelfde probleem, heb ook een tijd via mijn pa's cc gedaan.Moet er nu zelf een aanvragen, omdat ie over een tijd verloopt dus hoop voor die tijd een cc te hebben.
     
  5. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    MOet nie allemaal zo moeilijk gaan doen!

    Want aan het einde van het jaar krijgt hij uiteindelijk tog een rekening!:)

    Dus gewoon zoals Rivanov zegt: Gewoon alle voordelen noemen en zeggen dat het veilig is :)!

    Dan hoef je nie moeilijk te doen!
     
  6. jeroen_newhome

    jeroen_newhome jeroen

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou ook wel xbox live willen alleen ik krijg mijn ouders ook nie omgepraat

    kun je trouws een crediet card aanschaffen als je 15 bent?
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2004
  7. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    nee je moet 18 zijn, microsoft heeft juist een creditcard nodig zodat je kan valideren zeg maar dat een 18+ jarige het goed vind dat je hun service gebruikt ;)
     
  8. High 5

    High 5 _/_/_/

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    1
    Zeg maar tegen je pa dat'ie meer risico's loopt op ongelukken als hij in zijn stoel voor de tv chips zit te eten dan dat hij iets vervelends meemaakt met zijn creditcard als hij die gebruikt voor de aanschaf van jouw live abo'tje.
    Absoluut 101% veilig.
     
  9. Laat hem anders even bellen met MS, die medewerkers kunnen hem vast wel overtuigen dat het veilig is en een beetje uitleggen hoe het werkt.
    En zeg tegen hem dat er al miljoenen mensen op Live zitten, en als er dan zou blijken dat het niet veilig blijkt te zijn, ze een hele hoop klanten zouden verliezen en er weinig meer bijkrijgen.
    Dat is al rede genoeg voor Ms om er voor te zorgen dat het waterdicht is.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 dec 2004
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Doh, tuurlijk zeggen die dat het veilig is! Die willen hun product juist verkopen! ;)
     
  11. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Stel je krijgt je pa nog zo ver stuur mij dan even pm zodat ik een gratis game op de kop kan tikken ;)
     
  12. Ja okee, maar ze kunnen vast wel een paar goede feiten over de werking kunnen noemen waardoor z'n vader kan worden overtuigd.
     
  13. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Naughty :D
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    lees deze thread eens dit soort vragen zijn 1000X gepasseerd ... je kan ook de zoek funktie gebruiken om deze te vinden. Xbox Live is 100% veilig
     
  15. Jintao

    Jintao Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    en voor zover ik weet hebben creditcards ook altijd wel een beveiliging, dus het risico ligt waarschijnlijk niet bij je vader of maar gedeeltelijk, voor zover er al een risico is dan. ik heb nog niet gemerkt dat mijn vader grote bedragen van zn creditcard verloren is ;)
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Tijdens het maken van een account moet je creditcard gegevens invullen in je Xbox. Deze gegevens staan niet op de Xbox zelf, maar op de streng beveiligde informatieservers van Microsoft. Niemand zal via jouw account achter deze gegevens kunnen komen, of bij deze servers de informatie kunnen achterhalen.

    Voor een Xbox Live-account moet je ten minste 18 jaar oud zijn en beschikken over een geaccepteerde creditcard (Visa, MasterCard of American Express). Verder moet je de Gebruiksvoorwaarden lezen en accepteren. Als je ten minste 14 jaar oud bent, kan een ouder of voogd zich voor je aanmelden - maar deze moet dan wel bereid zijn de kosten die met de creditcard gemaakt worden te betalen!

    De eigenaar van een account kan een accountcode en andere accountinstellingen opgeven. Wanneer iemand zich aanmeldt met het account van de eigenaar, kan deze de functie Stem gebruiken en/of premium downloadable content aanschaffen. Er zijn maximaal acht accounts mogelijk per Xbox-console, maar voor elke account heb je een Starter Kit nodig.

    De tweede reden is omdat ze zo de veiligheid van het netwerk waarborgen. Microsoft heeft immers je gegevens dus pas je wel dubbel op om iets gevaarlijks te doen om de veiligheid of kwaliteit van de service te schaden.

    De derde reden is omdat het mogelijk is om Premium Content aan te schaffen. Zo kan je bijvoorbeeld deelnemen aan Massive Multiplayer Online Role Playing Games of kan je exclusieve content downloaden.

    De vierde reden is dat dit voor Microsoft de gemakkelijkste manier is om de betaling van jouw abbonement te ontvangen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina