Beste mensen, Ik heb een vraag. Ik heb nu een ps3. Ik ben eigenlijk van plan dat dure rot ding weg te doen. Nou zit het zo : De ps3 is aangesloten op een monitor met HDMI, alleen op de monitor zit GEEN geluid. Dus die heb ik aangesloten via scart. (van de rood/witte kabels naar mini jack, en die gaat dn mn bas in) En dan stel je via de ps3 in, beeld via HDMI, en geluid via Scart. En dat doet hij prima. Mijn vraag is : Hoe krijg ik deze setup op de 360? Alvast bedankt
Ten eerste heb je dan een xbox 360 nodig met HDMI aansluiting. Je doet het dan als volgt: Xbox hdmi -> monitor Xbox audio connector -> Subwoofer. (audio connector zit bij de MS HDMI kabel.)
Volgens mij had dit geen eigen topic nodig, maar om je vraag te beantwoorden, voor het geluid heb je dit dingetje nodig (zit bij de HDMI kabelset voor de 360):
Oke ,, en die kabel loopt uit op een ''ingang'' die in de xbox past, ook als de hdmi kabel erin zit? En moet ik dan nog iets instellen in de xbox ? Waar kan ik dit kabeltje halen?Heb een beetje gezocht maar kon niks vinden. ( HDMI heb ik al ) Alvast bedankt
xboxhome.nl Internet sites, meeste winkels heben ze niet. En die kabel die Jan heeft laten zien is met een gewone aansluiting, die dus odner je HDMI kabel zit. omdat als je de gewone kabel erin doet, past de HDMI niet.
Welkom op het forum. Je vraag is inmiddels beantwoord. In het vervolg kun je voor dit soort vragen in de volgende threads terecht: Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 5 of Gamen in Surround/Dolby Digital [Deel 12] En voor eventuele problemen of defecten: Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 14] Succes! :b: