Help!

Discussie in 'Algemeen' gestart door COD MW3, 13 mei 2012.

1. COD MW3

COD MW3 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Saints Row: The Third cd voor xbox 360 is kapot.
    Er zit in de middelste ring van het spel door het xbox 360 weerkaatsing logo, tot aan het de 3 middelste ringen. Wat te doen?.
    Ik kan niet meer spelen. Als ik hem er in doe dan staat er het reguliere.
    Disc cannot be read blablabla. Kan ik Microsoft de aanspraakelijkheid geven.
    Hij was gewoon nieuw niks te zien heb hem helemaal gechekt.
    Ik heb hem van The Game Galaxy te Rotterdam.:F::{:'-(

2. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Laten maken bij de videotheek of gamemania, kost iets van 5 euro, halen ze er een laagje af.

Waarschijnlijk heb je de xbox verplaatst of bewogen terwijl de disc erin zat. MS doet hier dus niks mee.

Laatst bewerkt: 13 mei 2012
  3. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.102
    Heb je de Xbox bewogen tijdens het spelen? Zoja, dan is dat de oorzaak.

Alleen de oude Xbox 360 had het probleem om krassen te veroorzaken op de discs.

Wat je kan doen is de disc te 'polijsten' zodat de krassen (mits ze niet diep genoeg zijn) verdwijnen en dat kan je laten doen bij verschillende gamewinkels.

En ik geef je weinig succes op aansprakelijkheid verhalen op MS ;)

4. COD MW3

COD MW3 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de xbox 360 niet bewogen en nee het is echt een scheur zoals in een gescheurd blaadje. Geen kras, ik weet niet of het is te maken.

5. COD MW3

COD MW3 Member

Leuk Bevonden:
    0
    En Jorrie, Ik heb inderdaad een oude xbox. Wel spellen met krasjes die gemaakt zijn door de xbox360.

6. COD MW3

COD MW3 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel ook spellen. En een xbox 360. Het is de allereerste versie. Ik heb hem nu al 5 jaar.
    En geen geld om een nieuwe te kopen.

7. San

San Active Member

Leuk Bevonden:
    20
    Als ik heel eerlijk ben, denk ik niet dat Microsoft hier iets mee kan/wil/gaat doen. Terug gaan naar de winkel misschien, zeggen dat je het spel zo aantrof toen je het doosje open maakte haha.

8. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Op het moment dat er een scheur is ontstaan in de disc kan je deze niet meer repareren. Dit kan ook gekomen zijn door de manier dat je de games uit de doosjes haalt. Sommige doosjes tegenwoordig hebben een wat stroef systeem om de discs uit de doosjes te krijgen, waardoor je met teveel kracht eventueel barsten kan maken in de disc. Een Gamemania of videotheek kan dit probleem niet oplossen.

Als je toch krassen bedoeld kan dit opzich wel verholpen door de machines die bij de Gamemania staan. Kost inderdaad 5 euro, en heb je garantie als ie toch niet werkt naderhand (geld terug). Krassen kunnen wel ontstaan doordat je de Xbox heb bewogen. Misschien heb je de Xbox zelf niet aangeraakt, maar heb je bijvoorbeeld het kastje aangestoten waar hij in staat of whatever. Dit kan er allemaal voor zorgen dat er een mooie perfect ronde kras op de disc ontstaat. Maar dit is nog wel te repareren.

Microsoft kan je hier niet aansprakelijk op stellen. De Xbox zorgt er niet voor dat er scheuren in de discs komen. Als dit wel het geval is met jou Xbox, zou je dit bij elke game moeten hebben. Dit is waarschijnlijk een kwestie van onzorgvuldigheid. Dit zullen ze dan ook tegen jou zeggen als je contact met ze opneemt.

Laatst bewerkt: 14 mei 2012
  9. donfatos

donfatos Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb ook een oude xbox. En had ook last van krassen op mn spellen, vooral bij de nieuwere games. Want het schijnt zo te zijn dat ze sinds een jaar (?) of 2 jaar (?) een nieuwe soort dvd gebruiken met een dichtere opslagdichtheid ofzo.

Mijn oude xbox trok het niet meer om dit te lezen en zorgde dus bv bij mn black ops en nieuwe fifa 12 voor krassen en ringen op de dvd's. Ik heb er een nieuwe dvd drive in laten zetten en hij werkt weer als een tierelier!!! Koste mij 35 euro.

10. COD MW3

COD MW3 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks!

Ben niet veel verder gekomen wat betreft de cd, maar in ieder geval bedankt!

Deel Deze Pagina