Het volgende ik krijg mijn live niet aan de praat. mijn gegevens win 98 van mijn pc naar xbox gebruik ik een utp cat 5 abonnement: chello kabel gebruik realtek netwerkkaarten in mijn pc ik krijg de melding op mijn xbox check cable. als ik rechtstreeks mijn xbox aansluit op mijn modem dan pakt hij die kabel wel. echter hij kan nog steeds geen verbinding maken. help me!!!!
Als je via direct connect werkt (ik neem aan dat dat de bedoeling is), gaat een standaard utp cat 5 kabel niet werken. Je hebt een crossed cable nodig, te koop bij elke computerzaak. Daar zit het voor 99,99% op vast. Dus: een crossed kabel kopen, en het probleem moet opgelost zijn!
De kabel tussen de PC en Xbox moet wel een cross-over UPT kable zijn ! UTP cat 5 staat op zowel de Normale- als Cross-over kabel !
Graag deze vraag stellen in de centrale topic van chello/ mogelijk staat daar ook al jouw antwoord ... alvast bedankt NB van PC naar Xbox heb je een crosscable nodig! zoals je al zei als je hem rechtstreeks aansluit werkt de kabel wel ... dus je hebt een normale utp ...als je een crosscable koopt moet dit probleem opgelost zijn kijk straks ook even in de centrale topic ics (internet connection sharing)