Help!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gassan1960, 1 okt 2003.

1. Gassan1960

Gassan1960 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    ey Gasten

Ik heb een vraagje...
    Ik heb nooit echt gehouden van dit soort spellen met dit soort combat systems zodat de comouter de move voor je uitvoert, ik doe het liever zelf.

Maarja ik vind het avonturen gedeelte van dit spel top...

Nou is me vraag, ik hou erg veel van avontuur spellen, vooral van dit soort spellen. Maar ik vind het combat systeem gewoon helemaal niks van dit spel, ik heb er nooit van gehouden en heb me van dit soort combat system spellen verweerd, maar ik lees op sites, magazines, en tv dat dit spel vreselijk goed is en bijna overal minimaal een 9 verdiend.
    Zo voel ik me dus, maar wat denken jullie is het spel nog steeds het kopen waard als je niet van het combat systeem houd?
    Misschien is dit wel een uitzondering...

Alvast bedankt,

Gassan

2. matje

matje Soco Socoo!!!

Leuk Bevonden:
    0
    dit had ik in het begin ook, ik was zeer sceptisch over turn based aktie.
    En hield gewoon heel erg van lekkere aktie die ik natuurlijk zelf in de hand had.
    Totdat ik kotor ging spelen.
    Wat een geweldig meeslepend en verslavend spel is dit zeg.
    Het verhaal is goed, het dark/light jedi "gedoe" is gewoon geweldig, de quests zijn super goed ontworpen en zo kan ik nog wel ff doorgaan.

Wat ik wil zeggen koop dit spel gewoon en als je het uiteindelijk toch niet leuk vind ruil je het voor soul calibur 2 :eek:

Laatst bewerkt: 1 okt 2003
  3. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    verwijst naar centrale thread (die dikke)
    tsja, ik vind normaal vechten ook leuk, maar dit turnbased is heeel goed uitgewerkt. Het is turnbased jah, maar de bewegingen en effecten zijn zo mooi uitgevoert dat het net zo goed real time had kunnen zijn (real time bewegingen/ turnbased schade modellen dus.0) het komt dus niet aan op buttonbashen, maar geduldig een leuk setje acties uitkiezen en dan genieten van wat een droid met flamethrower allemaal kan doen.

4. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Mja het is leuk gedaan maar toch blijft real time leuker vind ik :) Maar voor turn based is dit echt perfect uitgewerkt... je merkt het bijna niet eens meer ;)

offtopic: he elite just curious zit je rsg/bogerman? :cool: 4e??

Deel Deze Pagina