Ik probeer me aantemelden op xbox live. Alles gaat goed totdat ik een land heb geselecteerd. Ik selecteer Nederland, daarna moet ik ff w8ten, daarna zegt ie: Could not X Box live is not responding, please try again later.
Ja, maar dat is tog vreemd!gewoon nog een x proberen anders morgen even doen. Als het dan nog niet werkt zou ik ff de helpdesk bellen...misschien dat ze je daar evrder kunnen helpen!
Ik zou de volgende keer de thread wel een wat preciesere(is dit goed Nederlands?) titel geven want 'HELP!!!' is een beetje onduidelijk.
ehm .. help is geen goede titel ... dit is provider of setup afhankelijk zou je kunnen kijken in de centrale index zodat we jou he beste kunnen helpen ... zou je tevens dit formulier willen invullen... zodat we ale informatie hebben A: Abonnement 1: Naam provider 2: Soort abonnement (naam, type) 3: Kabel, ADSL, of anders? 4: Up- en downloadsnelheid B: Hardware 1: Modem merk en type 2: USB modem? (Ja/Nee) 3: Router Ja/Nee (en evt merk/type) 4: Via PC Ja/Nee (indien ja, welke Windows versie en taal?) 5: Direct Connection Ja/Nee 6: Crossover kabels in gebruik? 7: Hub in gebruik? C: Als je ook een werkende aansluiting voor je PC hebt; 1: TCP/IP adress, netmask, gateway 2: Staat TCP/IP op autoconfig (op de PC)? D: Xbox Settings 1: Als je de Xbox aan zet zonder disk erin, krijg je dan Xbox Live te zien? 2: Dashboard versie? 3: Als de netwerkconnectivity faalt, hoever komt ie in de test? 4: Wat is de exacte foutmelding? 5: Indien DNS goed gaat en Xbox Live niet, druk op Y. Wat zijn de X, Y en Z codes? alvast bedankt Fardo