1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Helpp!!!!

Discussie in 'Games' gestart door RZA, 9 jun 2002.

  1. RZA

    RZA Koekebakker

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    ey luitjes ik heb een probleem met dat online gedoe van die xbox.

    ok hier komt ie:
    ik speelde lange tijd gewoon lekker normaal over xboxconnect en gamespy, alles deed het, totdat gamespy het opeens begaf.
    alles gaat goed, totdat ik in looking for games het spel zie en die wil ik dan aanklikken. hij wil er dan ingaan maar dan zegt ie: 'failed to join system link game'. xboxconnect doet ook al raar, gaat heel traag en alles, lukt ook niet. heeft iemand dat van gamespy ook gehad?
    alvast bedankt.
     
  2. .:· ChirreD ·:.

    .:· ChirreD ·:. ee-dee-ot

    Berichten:
    324
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb wel dat gamespy chat heel traag doet opeens, dat als het spel gestart is... hmm mijn enige oplossing is denk ik dat je het even moet reinstallen oid

    misschien geven die 2 programmas wel conflicten :) geen id
     
  3. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga dat binnenkort ook nemen, maar mij TV bij mijn PC is te oud. Mot ik eerst een advance kabel kopen! grrrr
     
  4. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
    XbConnect en Gamespy geven inderdaad conflicten, daar is al vaker over geklaagd op de fora van XbConnect. Ze kunnen er daar echter nix aan doen (of ze hebben het gewoon nog niet gedaan). Het schijnt dat als je allebij de programmas van je pjoeter afgooit, en dan 1 van de 2 weer installeert, dat alles dan weer gwoon werkt...
     
  5. .:· ChirreD ·:.

    .:· ChirreD ·:. ee-dee-ot

    Berichten:
    324
    Leuk Bevonden:
    0
    Het liefst heb ik alleen xboxconnect erop, maarja de meesten zitten op gamespy :mad:
     
  6. RZA

    RZA Koekebakker

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik heb ze laatst allebei eraf gegooid en daarna alleen gamespy erop gedaan, maar weer niks:'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-(
     
  7. Xbox4life

    Xbox4life Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    allebei eraf gooien en xbconnect erop zetten, die is een stuk beter, maar wat een probleem kan zijn, ze werken allebei met dezelfde netwerk dll maar dan met andere versies, wat soms incompitabel kan worden, dus mischien windows ff opnieuw installeren
     
  8. RZA

    RZA Koekebakker

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    gadverdamme! windows eropnieuw opzetten? weet je zeker dat dat kan werken?
     

Deel Deze Pagina