Damn...dit vind ik echt minder......wat minder? gewoon ERG KUT.. Ok, zal ff bij het begin begginne...ik ben (begin deze week) ff op XBW geweest...ik keek (zoals gewoonlijk) als eerst naar het 'Nieuwe Thread' gedeelte rechtsonderin...en ik zag daar tot mijn enthoesiasme een nieuwe thread met de naam: 'Windows Vista Voorproefje' (of iets dergelijks). Dus ik denk...downloaden die hap! (ff voor de duidelijkheid mensen, het was een windows vista skin..het bleef gwn windows XP, maar het zag eruit als Vista...kon je alvast zien hoe het er uit ging zien)...tot nu toe geen probleem.....what's next?...right, installation....daar verliep de boel al iets minder soepel. Het ging natuurlijk allemaal erg easy (aldoor next next, zoals gewoonlijk bij een installatie), maar aan het einde zei hij toch iets waardoor ik mezelf in een lichte paniek-situatie bevond....hij zei namelijk (iets in de zin van): 'sommige bestandsdelen zijn vervangen door nieuwe bestandsdelen, deze nieuwe bestandsdelen worden niet herkent door Windows, dit kan resulteren in erstige errors, plaats nu de windows server pack 2 CD in de CD lade om de bestandsdelen te repareren'. Wel nu, ik neem aan dat hij bedoelde dat ik de Windows XP CD erin moest douwen en vervolgens de boel repareren, maar het probleem was dat ik die niet had, mijn XP is namelijk gekopieerd (i know, i am a very bad person ). Dus ik drukt (met een NOG groter stress-gevoel) op negeren. Wat er vervolgens moest gebeuren was dat hij opnieuw moest worden opgestart (zoals gewoonlijk bij een installatie). En toen kwam het......aldoor als ik reboot dan begint het natuurlijk bij het begin (je weet wel, een zwart scherm met witte letters, bij mij staat er volgens mij American Megatrends ofzo), vervolgens komt er een ander zwart scherm met lijntjes en nog meer witte lettes (volgens mij is hij dan aan't checken of er een CD in de lade zit of of er een floopy in zit). Daarna hoort windows natuurlijk gewoon op te starten, je zou dan normaal een laadbalkje zien waar Windows XP bovens staat (bij mij staat er dus Windows Vista, met zo'n mooi logotje, ik neem dus aan dat dat bij die skin hoort, wat me wel opvalt is dat hij er erg lang over doet om dit scherm voorbij te komen, langer dan voorheen i.i.g.). En als laatste zie ik mijn bureaubladachtergrond (ik had ook een Vista achtergrond...lkkr toepasselijk ) maar daar blijft het ook bij! Geen lange horizontale balkje onderin (je weet wel, waar start button ook op zit), geen bureaublad icons (van: deze computer, mijn documenten etc.). Wat betreft muis, ik kan hem wel bewegen, maar het heeft geen effect om de knopjes van de muis in te drukken (rechtermuisknop, voor zo'n menu, en linkermuisknop, jeweetwel, voor die vierkantjes die je kan maken, dat kan ik dus allebei niet). Toetsenbord reageert totaal niet, Ik kan praktisch nix! De reden dat ik nu naar een pagina op internet kan is gewoon stom geluk (is een lang verhaal, maar het heeft iets te maken met een antivirus prog genaamd panda, die ik eerst altijd erg kut vond, maar die nu HEEL erg goed van pas komt, er kwam namelijk weer zo'n registratiewaarschuwing links onderin...en als je dan op 'registreer nu' drukt dan krijg je een webpagina voorgeschoteld). Ik denk dat ik vanacht m'n PC aan laat staan...want als ik nu op kruisje druk...dan zou dat erg stom zijn (die registratiewaarschuwing komt namelijk 1 op de 1000 keer). Maar goed...nu even ter zake...HEELPPP!!!!! wat moet ik doen???? Ik heb al dingen gelezen als Safe Mode openen of toch Windows XP CD gebruiken...maar ik wil meer duidelijkheid (computertechnische bezoekers...be my hero!!!\o/ ). Op deze manier kan ik bij mijn configuratiescherm komen (bijv. om Vista pack te deinstalleren..de reden dat ik dat nog niet heb gedaan is omdat ik dan m'n PC moet opnieuw opstarten), of natuurlijk andere mappen. En als ik XP opnieuw moet instaleren, kan ik al mijn gegevens nog redden? HEELLP!!!!!! Owja nog ff een tip aan de twijfelende mensen: Niet downloaden!!!! ROT SKIN!!! Alvast Hartelijk bedankt!!!!!!!!\o/