[Helptread]The Chronicles Of Riddick:Escape From Butcher Bay.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 25 aug 2005.

1. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Nou hier zit je dus als je niet weet hoe je verder moet komen bij een bepaald stuk van een level, Of kan je nou net niet die ene pack of smokes vinden? Post hier je vragen en hopelijk vind je je antwoord!

Ik speel dit spel nu op Normal en zit vast bij het stuk waar je voor de 1e keer zo'n enorm grote guard tegen komt. Het is in dat gedeelte van dat level waar je ook allemaal van die
    monsters tegen komt
    .
    Wie o wie kan mij helpen?

Alvast bedankt hoor,

Alex

2. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Als je die grote robot bedoelt....die moet je aan de achterkant raken.

3. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Er constant omheen rennen, zo raakt hij je niet en hem dan met je shotgun in zijn rug raken.

Gewoon rondjes blijven rennen :)

4. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    ja, of gewoon in de lift springen waar dat ding uit kwam.

5. Cees

Cees Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gewoon gesprint voor me leven kan best melig werken.

6. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ik heb het en ik heb nu ook het spel uitgespeeld. Erg vet en mooi spel en vooral is het leuk als je zelf in zo'n grote robot mag:)

7. Tjeetje18

Tjeetje18 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien ik hem ergens verkeerd neer had gezet..zet ik mijn thread hier nog maar een keer.. (p.s. dat met die rotswand heb ik al geprobeerd.. maar zie geen duidelijk wand.. dus donder als nog naar beneden.. is die rotswand echt links van de KAPOTTE BRUG?? of moet ik juist een veldje terug gaan??)
    Hai There peepz, ik zit als ik het goed heb in chapter 26 van C.O.R. en heb 1 groot monster over hoop geknalt, toen nog 3 kleine monsters afgeschoten.. en nu sta voor een kapotte brug ... en heb geen flauw idee wat ik moet doen.. ben al 45 min aan het ronddwalen op dat fluorizerende schimmelveld...so please.. help me out here!!!

Grazie?!

Tjeetje

8. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Tja er moet een rotswand zijn die beklimbaar is.

9. Tjeetje18

Tjeetje18 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Defeat the Heavy Guard...

Hai Peepz,

Me again, ik ben nu heel wat verder gekomen in COR maar zit nog wel steeds in the spaceport hangar met als missie Defeat the heavy guard...
    Maar waarmee dan in g*desnaam.. bedoel mijn granaten zijn op..heb een mini gun, een assault riffle en nog een andere gun.. en er hangen nog wat assaults rifles aan de muur als je dat ding binnen loopt waar die guard staat..
    Heb al mijn geweren op die gozer leeg geknalt en toen was de fun over voor mij en stond dat ding nog overeind.
    Is er misschien een bepaalde strategie hoe je die guard over hoop moet knallen.. Daarnaast nog even een sub vraag die andere robots zijn die uberhaupt te vernietigen want ik loop er meestal maar snel springend van weg.. (enige manier om ze te ontkomen) maar als er een andere oplossing is hoor ik die graag..
    Dus ik hoop dat jullie weer met een fantastisch antwoord komen...
    He Gamerz... Alvast bedankt!!!
    Tjeetje
    *)

10. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Je bedoelt zeker die ene hele grootte? Ja daar kwam ik ook niet verder maar je moet dus met je shotgun of met je assault rifle gewoon op zijn rug knallen en maar doorgaan en op een gegeven moment ontploft hij. Je moet gewoon om heen heen springen totdat je bij zijn rug bent en hem een lading kogels laat proefen in zijn robot ass:D

11. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    ok maar wanneer kan je in godsnaam geweren gebruiken in die 2e gevangenis? ik moet nou door zown grote ruimte heen en daar staan 2 gaurds die ik eventueel kan neerhalen met een shiv maar hoe moet ik dan die robotman aanpakken (ik ben nu egt heel net in de mines.... help me plz:p

12. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet uiteindelijk doormiddel van opdrachten bij die zwarte komen (ben zijn naam kwijt).

Daarna kan je door alle afdelingen(1, 2, 3, 4 of A, B, C, D) naar de lift toe (die bewaakt wordt), en daar ga je rechts een donkere ruimte in. Daar zit ergens een luik...

Het is een tijdje geleden :+

Owh je bent veel verder, laatmaar....

Dat weet ik wel:
    Je kunt links achter dozen sluipen en dan 1 mannetje ongemerkt bij de deur uitschakelen (waar niet die robotman staat). Daarna kun je diezelfde deur in..

Laatst bewerkt: 7 sep 2005
  13. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    oow kan die duer open dan? en ook zonder dat die robotman dat merkt? dan ist niet zow moeilijk als ik dacht thnx :D

14. Spartan_117

Spartan_117 bass

Leuk Bevonden:
    0
    ik kom niet verder bij the pit...
    ik heb een beetje rond gelopen enzo... die kapotte schakelaar met die flare dr naast tegen gekomen, maar weet hiet hoe ik weg moet komen...

help!

edit:/ ik heb ook nog een andere vraag: zit je het hele spel binnnen in die gevangenis?

Laatst bewerkt: 26 nov 2005
  15. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Hmm de pit kan ik me wel herrinneren is dat met die gare beesten?

En voor je laatste vraag: Het einde kan ik nog wel herrineren maar daarna ga je niet ergens anders heen ofzo. Het spel draait erom om juist uit de gevangenis te komen. Je komt nog later in mijnen, nieuwe gevangenis en ga zo maar door. Maar echt uit de gevangenis en dan ergens heen.. Dat betwijfel ik.

16. Spartan_117

Spartan_117 bass

Leuk Bevonden:
    0
    zit nu bijna in de mijnen

17. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Oke, dan ben je ongeveer net over de helft van de game denk ik :)

18. Spartan_117

Spartan_117 bass

Leuk Bevonden:
    0
    hoe kom ik langs het checkpint: the upper mines...
    hier kom je door een deur en zie je rechtsboven een overloop met een dude.. hoe kom k daar goed langs?

19. Spartan_117

Spartan_117 bass

Leuk Bevonden:
    0
  20. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Pff, lange tijd dat ik die game gespeeld heb. Heb hem nog wel liggen hier maar heb nu een 360. Tip: Zoek eens op www.gamefaqs.com

Deel Deze Pagina