Heroes of Might and Magic .... de enige goeie serie van 3DO Wat vinden jullie van deze te gekke fantasygame, die zo verslavend is dat je het maar met moeite los kunt laten. Aangezien ik alle 3 de delen al uitvoerig gespeeld heb, kan ik mij wel kronen tot HoMaMkenner, en kijk dan ook uit naar het 4e deel. Ik kan niet wachten, so please come quick, deeltje 4!!! mzzl< Muncian the Barbarian and Abe the Necromaner ...
ook al in onze dutch shoppies??? *rent als een speer naar buiten, grijpt zijn jas .... (oh, tís zondag ] mzzl Munch and Abe
ik heb em al twee weekies, maar ik vind er geen kloot aan. ze hebben het creature upgraden weggedaan!!!!!!!!!! W00TTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT klootzakken. ik wou juist dat ze dat dieper uithadden gebuit meer upgrades etc. nee hoor 0 upgrades en maar ENKELE (stuk of 4/5) beestjes per kasteel echt dom vind er gelijk geen ruk meer an
geen upgrades? *slik* Ik zie wel, anders kopieert ik em wel, had eig. ook op meer upgrades gehoopt .... we'll see ...... mzzl Munch the Sorcerer
helaas 8( en je kan ook niet meer kiezen hoeveel mannetjes er mee doen in een hot seat game, is altijd vast aantal echt dom