Heroes of the pacific

Discussie in 'Algemeen' gestart door Xboxmod, 29 apr 2005.

1. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Updates:
    wat downloads
    download screenshots

Realease: Herfst 2005
    Publisher: Codemasters

Hier wat screenies:

Het verhaal (Codemasters):

De epische verhaallijn begint met de aanval op Pearl Harbor in 1941, en loopt door in 26 missies gebaseerd op echte gebeurtenissen van de U.S. Navy's campagnes in de Pacific. De gevechten vinden plaats in hotspots als Midway Island, Iwo Jima en Guadalcanal.

De game bevat 35 authentieke militaire vliegtuigen en nog meer om te unlocken. Bereid je voor op de besturing van een ongelooflijke lijst van Amerikaanse en Japanse vliegtuigen, waaronder de Grumman F4F Hellcat en F6F Wildcat, de Douglas SBD Dauntless, de Curtiss P-40 Warhawk en de Chance-Vought F4U Corsair.

Spelers kunnen ook van plaats wisselen tussen de piloot en de artillerist en van dichtbij meemaken hoe het is om oog in oog te staan met een meedogenloze vijand die niet van ophouden weet.

Heroes of the Pacificâ„¢ bevat luchtgevechten met tot zelfs wel 150 vliegtuigen gelijktijdig in de lucht. Dit is de eerste keer dat een flight combat game zo ongelooflijk veel vliegtuigen, vuurpower en stukken uit elkaar gereten vliegtuig in de lucht heeft. Dit is oorlog, en het voelt alsof de hel losbreekt!

Het verhaal (Ign.com):

Beginning with the attack on Pearl Harbor, this flight combat game puts players in the middle of some of the most intense naval conflict in WWII's Pacific Theater. This epic story unfolds through 30 missions taken from real events of the U.S. Navy's campaign in the Pacific, in hotspots like Midway Island, the Coral Sea, Wake Island, Iwo Jima and Guadalcanal. Throughout the game, players will pilot a variety of aircraft that were integral to the war effort in the Pacific, including the Grumman F4F Hellcat and F6F Wildcat, the Douglas SBD Dauntless, the Curtiss P-40 Warhawk and the Chance-Vought F4U Corsair.

Nou wat denken jullie ervan? :)

Laatst bewerkt: 2 jun 2005
  2. metzman

metzman XBW's typverslaafde

Leuk Bevonden:
    0
    Nou het lijkt mij wel wat. Ziet er in ieder geval goed uit. Ik hoop dat de besturing een beetje lekker is en niet te fustrerend realistisch, maar een beetje de Crimson Skies kant op, misschien niet té arcade (zoals Secret Weapons over Normandy), maar net zodat het lekker wegspeeld en je niet constant last heb van stall e.d. En het aantal vliegtuigen tegelijkertijd spreekt me ook wel aan, echt een oorlogsgevoel als het maar een soepele framerate behoud. We kunnen nog wel een goede flight sim op de xbox gebruiken vind ik. En ik vind muziek erg belangrijk, dus ALS het erin zit het liefst filmachtige muziek a la Brothers in Arms/Medal of Honor, zodat het een episch gevoel krijgt wat bij de game past, en leuke co-op/goede multi-player natuurlijk. En het lieft met goede voice-acting en overtuigende missies/cutscenes zodat het niet te "gamey" word.

Ik zou zeggen, bring it on! ben wel benieuwd *)

Laatst bewerkt: 29 apr 2005
  3. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, een goede verhaallijn vind ik wel belangrijk, het begint met de aanval op Pearl Harbor. Dat lijkt me soieso wel leuk en ja.. de besturing moeten we maar afwachten.

4. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    mooie beginpost xboxmod _O_

Ik heb hier al vaker wat over gelezen en ik kijk heel erg uit naar dit spel, de graphics zien er heel goed uit en ook het verhaal boeit mij heel erg. Voor de rest zijn de vliegtuigen waarin je vliegt natuurlijk allemaal mooie klassiekers *) vooral de laatste screen vind ik heel mooi met die boten en vliegtuigen en alles egt mooi :)

5. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Thanx! Maar waar heb je er al wat over gelezen dan? Ik kwam het vandaag voor het eerst tegen.

6. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    XBW, bij de overige releasedatums, daar staan ze al allemaal, en daar stond HoP ook.

7. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is dit een soort opvolger van Crimson Skies ? :eek: Ben iig wel benieuwd hiernaar, ziet er goed uit. :)

8. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij is het geen eventuele opvolger, het is een op zichzelfstaand spel met een hele andere SP (vind ik)

9. payne007

payne007 Guest

crimson skies is niet gemaakt door codemasters (k kan t weten,
    k heb t zelf :cool: ) ma t ziet er wel leuk uit :)

10. Levathian

Levathian Team XBW

Leuk Bevonden:
    0
    Dit lijkt mij een zeer gaaf spel, als je dit spel op xbox live kan spelen dan koop ik het misschien wel...

11. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo gek, deze game lijkt me cool als je op Live gaat met echt heel veel man, dat lijkt me echt zo gaaf. *)

12. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    *Kickt

Zijn er al nieuwtjes van deze game?

13. Sovryn

Sovryn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit zou wel eens een bijzonder leuke game kunnen worden, maar alles staat of valt met de besturing en het gevoel dat je daarbij krijgt. Ik heb geen enkele ervaring what so ever met flightsims op consoles dus k heb geen idee wat k moet verwachten. Bij flightsims moet altijd gezocht worden naar een balans tussen realisme en spelvreugde, de besturing moet niet te makkelijk maar ook niet te moeilijk zijn.

14. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Crimson skies was eerder al verschenen en heb ik ook in bezit, maar vond de besturing toch niet optimaal.

15. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Zo is wat meer info vrijgekomen, kijk ff in de beginpost of klikje

16. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    waaah! dat laatste plaatje..mooimooi :)

17. Sunshine_Boy

Sunshine_Boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op insidegamer staat een recensie van de PS2 versie , als minpunt wordt genoemd oa de grootte van de maps (= klein). Ik hoop dat dat in de Xbox versie mee gaat vallen (meer geheugen enzo).

18. Hellspawn

Hellspawn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit met smart op dit spel te wachten, releasedatum staat op 23-09-3005... Iemand de game al ergens kunnen kopen???

19. thewizzyofozz

thewizzyofozz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand al rondgevlogen, zoja hoestie?? :confused:

Ben namelijk wel n soort van nieuwschierig aagje 8) :p

20. Feddo

Feddo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Succes met vinden van deze game. Ben hier in Amsterdam ook al een week op pad, maar zonder succes. Op een gamesite stond een release voor US op 23 september en voor de UK op 28 september.... vandaag!
    Free Record shop: niet verkrijgbaar en staat niet in hun computersysteem.
    Bart Smit: niet verkrijgbaar en staat ook niet op de releaselijst.
    Intertoys: ook niet verkrijgbaar.
    :confused:
    Kopen via het internet zal waarschijnlijk meer succes hebben.

Deel Deze Pagina