Herrie ventilator

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Perfect_Shit, 16 aug 2003.

1. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    ik kon vannacht weer es niet slapen, dus ik zet maar es een filmpie op (Negotiator ;) ) maar toen ik de film opstartte merkte ik eigenlijk pas dat het geluid van mijn tv best wel hard moet staan om de herrie van de ventilator te overstemmen.

Heeft iemand misschien een tip voor mij hoe ik die lawaai kan verminderen, het is namelijk vrij irri, zeker voor sfeer-films..

2. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    mayb kan je hem een keer smeren.. maar hangt ervan af wat de oorzaak van het geluid is..

3. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    ik denk dat het de ventilator is, zeker weten doe ik het niet, maargoed...

en hoe zou ik hem dan moeten smeren?? smeren met olie ofzo :eek:
    het is toch geen auto-motor :eek:

(btw, sorry als dit thuishoort in het Hardware-forum)

4. rich11224

rich11224 Guest

Gewoon je geluid harder zetten en/of je niet consentreren op het geluid van de ventilator want anders hoor je hem overal bovenuit.

Laatst bewerkt door een moderator: 16 aug 2003
  5. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    met smeerolie ofzo, niet alleen auto's gebruiken dat :), maar dan zou je hem moeten smeren daar waar je as zit, die de rotor in beweging brengt.. maar probably is dat niet je oorzaak.. ik denk dat er weinig aan te doen valt ..

6. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    jamaar als ik bijvoorbeeld 's nachts kijk/game kan ik hem natuurlijk niet te hard zetten (ivm inwonende gezinsleden :+ )

overdag kan dat natuurlijk wel..

7. rich11224

rich11224 Guest

Ja dat is waar. . . hmmm mischien oordopjes of iets in die stijl want dan kun je hem zo hard zetten als jij wil.

Laatst bewerkt door een moderator: 16 aug 2003
  8. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Daar hoort ie inderdaad thuis.... don't worry, ik move hem wel ff :)

9. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb hem in een kassie staan en als ik een filmpie kijk gaat het kassie gewoon ff dicht.

Bij het gamen hoor ik het toch allemaal niet, dan ben ik (meestal) te geconcentreerd bezig.

10. Black FoX

Black FoX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb helemaal geen last van geluid van de ventilator, maar het is handig als je de xbox ergens in hebt staan wat het geluid dempt ;)

11. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik vind dat op mijn ventilator een gigantische laag stof zit. Is dit niet slecht voor de xbox?

12. ID&T Rulez

ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

Leuk Bevonden:
    0
    mijn ventilator maakt juist altijd herrie als ik 'm uitzet.. dan hoor je 'm echt heel duidelijk uitdraaien.. en voor de rest vind ik 't wel meevallen.. mijn ps2 hoorde ik minstens net zo..

13. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    Sorry, dit is ff helemaal offtopic:

THE NEGOTIATOR _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

14. Black FoX

Black FoX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Van stof heb ik totaal geen last en ik niet eens zo'n schone kamer :)

15. Slashhead

Slashhead Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is kei vaag, bij mij zitten de ventilators van de ps2 en dreamcast helemaal onder het stof maar op die van m'n xbox zit helemaal niks 8)
    Ik denk trouwens dat stof erop niet erg is.

16. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Het geluid van de film hoeft maar iets harder te staan als de ventilator zeg je zelf, is dat ietsjes harder dan weer te hard voor de buurtbewoners :confused: :+

17. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    geen buurtbewoners...

mn broertje slaapt in de kamer naast mij, en de muur dempt niet goed het geluid, dus daar hoor je al snel mijn tvtje...

het maakt ook niet zoveel uit hoor, ik dacht dat iemand misschien een idtje zou hebben. Ik ga mn xbox denk ik maar ergens in zetten (hij staat bij mij gewoon op de grond)... is de beste oplossing

18. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb DE tip. Koop een koptelefoon. Ten eerste hoor je die ventilator niet. (niet dat dat mij nou zo stoort, maar ik moet toegeven het is best een hard geluid). En ten 2e, je andere familieleden hebben geen last van je. Ik heb er ook één aangeschafd. Zo'n draadloze van Sony.

19. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    En owjah ik zou um nie op de grond zetten als ik jou was. Dat schijnt heel slecht te zijn voor apparatuur. Daar zit het meeste stof.

20. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    nog niet aan gedacht, maar dat is natuurlijk waar, al het stof komt naar beneden, dus hoe hoger, hoe minder stof...

en de koptelefoon zat ik idd ook al aan te denken...

Deel Deze Pagina