Ik moest vanmiddag toevallig de stad in met veel tegenzin (ik weet niet hoe dat bij jullie zit, maar in de vakantie wil ik nooit iets doen, en het was nootweer) Dus ik had gedaan wat ik moest doen en besloot om ff wat rond te kijke in de winkels en op de markt. Ik besloot om naar dynabyte te gaan; ik liep de straat in waar dynybyte was gevesticht, en opeens...... een schitterend groen licht, het was echt magisch. Dus ren snel richting het licht, het bleek uit dynabyte te komen; ik ren naar binnen, en daar, het heilige teken van de XBOX. COOL, dag ik, aangezien ik nooit verwacht had dat er een xboxkiosk bij on]s in de stad zou komen.(ik woon namelijk in het verre noorden vlakbij Emmen, en dat is ook de stad waar ik het over heb. Dus ik stap voor de kiosk, zie ik een zwart scherm. Jammer, dacht ik, hij staat uit. ik besloot o te vragen of hij aan mocht. , het bleek dat de kiosk er wel was, maar ze geen spel hadden . Diep bedroeft loop ik met hangende oren en mijn staart tussen mijn benen de winkel uit. Ik kijk Maandag nog wel een keer.
krijgen ze er ook geen demo dvd bij dan?? wel een beetje DOM, ze zullen denk ik de dvd wel kwijt zijn geraakt ofzo.
de prutsers Die Demo DVD bevat idd wat games en movies.. alleen lomp is bij PGR dat je niet terug kan naar het demo menu en mot resetten
nou urty. ik had vandaag exaxt hetzelfde. ik was gisteren al bij intertoys geweest en daar zeiden ze dat ze de xbox kiosk binnen hadden gekregen alleen mochten ze hem pas de volgende dag neerzetten. dus ik was er vandaag weer heen gegaan. en ik zag daar playstayion, gamaboy advance, en toen de xbox. ik helemaal blij, bleek dat ie uit stond en ik dus vragen of die ook wel eens aan ging. en toen zeiden ze dat ze nog geen spellen hadden. en toen vroeg ik of ze dan geen gewone demo erin konden stoppen. die hadden ze wel, zeiden ze, maar die deed het niet. was wel jammer. maar volgende week ga ik nog wel een keer langs en dan hebben ze er wel die demo in zeiden ze. en bij freerecord shop krijgen ze volgende week ook kiosks dus daar ga ik volgende week ok ff langs. maar das wel klote dat die demo het niet deed. en trouwens die controllers zijn helemaal niet zo groot als ik dacht. iedereen zei dat ze extreem groot waren maar dat waren ze helemaal niet.
Ik heb vandaag nog ff bij MMarkt Rotterdam gespeeld en ja je kan wel terug naar het demoscherm met de gotham demo hoor... alleen vraag me niet hoe, het is me wel 2x gelukt heb ook ff amped gespeeld, cool spel gotham vond ik wel erg traag.. ik heb het wel maar 1 minuutje gespeeld dus ik zie wel als ik het spel eenmaal binnenheb op 14 mrt Ik speelde met een porsche, geen slome wagen lijkt mij
je mot gewoon op die reset knop drukken ergens zowat onderaan die grote kast, maarre gotham ging beetje kut omdat het nacht was en er scheen n flinke lamp op dat scherm
ow nee niet op gelet, wij deden het via die controller alleen dat gotham... is dat nog wel sneller later? leek net of je heletijd 20 reedt en overdreven slipt met die lage snelheid
Heb ook overal in doetinchem rondgekeken maar ik heb hem hier ook nergens kunnen vinden Zelfs bij dimension plus hebben ze nog helemaal nix van de box. (jah alleen een foldertje dat met een touwtje aan de toonbank vast zit)
? je moet gewoon op EJECT drukken, je hoeft nooit te resetten. je kan hem ook aanzetten met de eject knop en dan gaat hij naar de menu en spuugt cd uit.
inderdaad, you are bad ik vind dat het maar raar geregeld is met die test dingen, in de meest vreemde steden(Emmen) staan die dingen, maar in sommige steden verwacht je het, en daar staan ze niet. baras, waar in emmen woon je dan, in het centrum?