1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het beste album ooit

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Freddy Xbox, 24 mrt 2005.

  1. Freddy Xbox

    Freddy Xbox It's Pink!

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ging weer even m'n dagelijkse sites af en kwam het volgende tegen:

    Het album 'OK Computer' van Radiohead is volgens de luisteraars van Kink FM het beste album dat ooit gemaakt is. Het staat op nummer 0, de hoogste positie, in de Kinky 101 2005, de lijst met de 101 beste albums aller tijden. De lijst zal aanstaande vrijdag op het alternatieve muziekstation worden uitgezonden.

    Naast Radiohead staan onder andere Pearl Jam, Nirvana, Coldplay en U2 in de Top 10. Jan Douwe Kroeske, Paul van der Vlist, Vincent de Lijser en Arjen Grolleman zullen de lijst vrijdag presenteren. Aanstaande maandag zijn de 101 platen dan ook nog non-stop te beluisteren.

    Radiohead is me eigenlijk nooit echt opgevallen, maar nu ik dat album luister, vind ik het best lekkere muziek. In mijn ogen is het beste album ooit gemaakt Californication van the Red Hot Chili Peppers. Wat vinden jullie?
     
  2. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Het beste album aller tijden, tja.... Ik vind het zo'n titel die nooit en te nimmer de lading kan dekken. Als ze nou zouden zeggen: 'beste pop album aller tijden'.
    Grappig dat je Californication zo goed vind, ik blijf dat album ook een topper vinden. OK Computer is natuurlijk ook een fantastische schijf, maar het probleem met die plaat is dat je hem letterlijk dood kan draaien. Toch zouden de Prodigy en Led Zeppelin bij mij op nummer één komen. 'The Fat of the Land' is en blijft een van de sterkste popplaten ooit imo (music for the jilted generation is eigenlijk beter maar is geen pop meer ;)). Sterke songs en muzikaliteit druipt er van af. Led Zeppelin is gewoon unlimited houdbare muziek. Daar waar Radiohead me soms echt verveeld, daar blijft Led Zeppelin me gewoon verbazen

    [edit]Coldplay moet trouwens gewoon van die lijst af, die hebben echt helemaal niks betekend voor de popwereld. Ten eerste zijn ze een regelrechte Radiohead kloon, ten tweede hebben ze maar één memorabele song die ook nog eens snel verveeld. Pearl Jam moet echter wel op die lijst, is een fantastische band[/edit]
     
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2005
  3. Stinky

    Stinky /?/?\?\

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is maar net je smaak, JIJ (Da-Z) houdt dan misschien niet van Coldplay, maar ze zijn zeker goed. Coldplay heeft geweldig mooie nummers gemaakt, alles klopt eraan. Een kloon zijn ze zeker niet, ze hebben hun eigen sound. En één memorabele hit is ook niet waar; kijk maar nog eens naar het nummer Trouble, God put a smile upon your face, The Scientist en natuurlijk dan Clocks.
     
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2005
  4. Keukenhufter

    Keukenhufter Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Coldplay is echt geweldig hoe kom jij der bij dat ze een regelrachte radiohead kloon zijn :?
    vind ik nergens op slaan colplay en radiohead is totaal verschillend.
     
  5. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    Pff.. Moeilijk.. Reflection Eternal?
     
  6. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Radiohead, ok computer, goeie keuze :cool:
     
  7. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Prodigy, The fat of the land.
     
  8. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    The Eminem Show :p:+ Die vind ik zeker super, maar als het dan een beetje meer 'legendarisch' moet... HIStory van Michael Jackson ofzo? Led Zeppeling enzo heb ik echt weinig mee...



    :+ ejtols nee po nethcaw reew si tid: pahcsdoob emieheg
     
  9. THE GAME

    THE GAME GAME OVER! GUNIT!!!

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste album blijft toch wel All eyez on me van 2pac
    Volgens mij was het tevens het eerste dubbel cd hip hop album. Prachtige muziek!
     
  10. Freddy Xbox

    Freddy Xbox It's Pink!

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom? Volgens mij kan dit gewoon goed gaan hoor. Ik ben gewoon benieuwd naar wat voor jullie nou het beste album is, om daar, als ik het niet ken of er nooit zo naar geluisterd heb, toch eens een keer naar te luisteren.
     
  11. 313 GT

    313 GT blablabla

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    PINK FLOYD - DARK SIDE OF THE MOON, mijn favoriet en ongetwijfeld 1 van de beste albums ooit (geen gelul)

    btw hey cruger ook hier 8)
     
  12. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar tis wel een opsomtopic
    Dus ik som dan ff mee
    Mijn favo album is van Mandy Moore en het album heet......Mandy Moore!!
     
  13. Keukenhufter

    Keukenhufter Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste album vind ik eigenlijk
    Micheal Jackson - Thriller
    jammer dat het nu zoon mafkees is :mad: hij hebt geweldige nummers gemaakt
     
  14. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Tja, Coldplay is imo ogen gewoon een slap aftreksel van hoe hun muziek écht gemaakt moet worden, en dat is Radiohead. Maar alvorens we in zo'n eindeloss debat gaan vervallen van "da -Z-, nou moet je je smoel houden want Coldplay is wél goed", laten we gewoon aangeven wélke en waarom we bepaalde bands goed vinden :)
     
  15. CasPerZerZ

    CasPerZerZ *Sorteert Pallets

    Berichten:
    341
    Leuk Bevonden:
    0
    PINK FLOYD-Dark Side Of The Moon

    Beste album ooit imo
     
  16. xboxarend

    xboxarend [xbox junkie]

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    METALLICA - metallica (the black album dus)
     
  17. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Hm dan ga ik denk ik voor "The Black Album" van Metallica. "Nevermind" , "Bleach" en "In Utero" van Nirvana zijn ook super albums!
     
  18. Burnout Master

    Burnout Master Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Hybrid Theory van Linkin Park!!
     
  19. driver3

    driver3 xbox owned

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk van mij all eyez on me van tupac
     
  20. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Als jullie nou eens ff wat meer uitleg geven waarom jullie die albums zo vernieuwend/goed vinden, dan komt pindakaas z'n voorspelling tenminste niet uit :{
     

Deel Deze Pagina