Een aparte thread voor het maken van Destinygame-afspraken. Het is wel handig als je het volgende vermeld: Gamertag Console Wat je wilt gaan spelen. Eventueel je level
Vanavond vanaf +- 1900 PVP op de PS4. Ben zelf level 10 maar het maakt op dit moment niet uit welk level je bent in PVP behalve de skills die je hebt vrijgespeeld. Momenteel doet Jorrie als enige nog mee, dus kom op!
Mensen kunnen mij ook wel toevoegen als ze willen. Ik heb alleen geen headset, maar ik luister meestal mee via de speakers en ik probeer altijd wel goed mee te spelen. Eigenlijk speel ik nooit zoveel online (in ieder geval niet langdurig of echt teamverband) met games en vandaar dat ik geen headset heb Lijkt me weleens leuk als we elkaar tegenkomen in Destiny PSN: Ferry1986-NL
Mensen die vanavond fireteam op PS4 willen doen. Level 4 pas, 4 missie. Gameplay, nice & slow, zonder rushen ?
Gamertag: DBB Dranx Console: Xbox One Level: 6 Wat: Maakt me niet uit. Eerst lekker levelen, dan mp ofzo . Lijkt me gezellig om met een groep rond te rennen op die planeten
Als de raids online komen, wil ik wel een fireteam van 6 hebben GT: Madd Monkey NL Console: XB1 Mochten mensen geïnteresseerd zijn, zet het hier even neer. Dan kunnen we later een tijd/datum afspreken.
Beetje laat, maar nog steeds interesse? Ben er om 23.00. Ik add je sowieso wel even. Altijd handig om wat meer lvl 20 spelers te hebben.
Altijd intresse, had gisteren nog een paar missies gedaan toen naar bed gegaan. Vanavond eventueel? Ik wilde die strike of the week doen maar ik kwam daar in mijn remy, was iets te veel van het goede.
Weekend, dus tot in de kleine uurtjes online vanaf 23:00-23:30 Ron D Core. Level 8 Hunter. Xbox One. Alles wat PvE is.