1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het DJ topic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door MYSTERY X, 27 mei 2006.

  1. Prospect

    Prospect Guest

    Je boertje is 15 en komt uit 1986? Knap dude...knap :) Zeg nou maar gewoon dat jij het ben...:{
     
  2. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Nogmaals even vragen...
     
  3. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Dude's hoe is iemand er toch opgekomen dat ik dan wel mijn OUDERE broer 15 is? hou daar is ff mee op.
    Er wordt gewoon met vinyl gedraaid, en als je die set wat te rustig vind, heb je het dan over de zomermix? of heb je adrenalizing (1,2) ook al beluisterd? Die zijn toch redelijk hard hoor.
    p.s. website is new and (naar mijn idee ) improved!
     
    Laatst bewerkt: 18 jun 2006
  4. 4sake

    4sake Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is zo'n standaard template die je daar kan halen :confused: ja heel improved hoor.. HAHA =P

    en nog iets..
    als het je broertje(/broer,, ik vat je niet want hoe kan je broer jonger zijn?) is.. waarom is jouw email adress dan:
    martojo124@hotmail.com

    hihi ik heb l0l..
     
    Laatst bewerkt: 18 jun 2006
  5. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    website was eerst erg rommelig, heb het nu redelijk standaard idd maar wel overzichtelijk met makkelijke pagina's gemaakt.

    EN DAN NU WAAR HET BLIJKBAAR ALLEMAAL OM GAAT!
    hoe oud ben ik?!?!?!?!? hoe oud is me broer?!?!?!?
    ik zal het uitleggen, ik ben 18, broer is 20, hij draait vivyl, ik promote hem en manage hem nu hij dus giggs binnenkrijgt, mijn email is idd martojo124, en als iemand contact wil opnemen gaat dat via mij.... hoezo is dat eigenlijk het boeiendste?
    maar goed fuck jullie, je gaat er ff een kijkje nemen of niet, maar doe niet zo onboeiend en off-topic
     
  6. 4sake

    4sake Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat nouw niet zo offtopic doen.. het gaat hier allemaal om die website van jouw, even denken hoor,, Disc-Jockey --> jouw website.... nee geen match srry..
    en je hoeft me niet te fucken :)
     
  7. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Naja k laat je maar voor wat je bent, maar luister nou maar eerst een setje, en dan zal je mening wel veranderen :thumbs: :eek: , en kom op hee, ik ben nog steeds niet de dj, dat is mijn broer, k help hem alleen wat 'bekender' te worden, maar was blijkbaar een beetje dom om op een gamersforum de website te plaatsen, aangezien jullie alleen maar mierenneuken om leeftijd etc.
     
  8. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    gamers zijn geen dj's ;) ga dan naar het dj forum;)
     
  9. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Hij zit ook in het Dj Forum! :)
    Kom op, als hij het was, dan zou het dat écht wel zeggen. Aangezien hij best trots mag zijn om de mixen die gedraaid zijn.

    Klinken namelijk wel erg goed.... Heb nog niet veel fouten gehoord. Lopen goed zuiver over naar elkaar en een goede muziek keuze.
    (ondanks dat ik niet so van de stijl houdt in die ZomerMix)

    Wat kan het jullie verder verreken hoe oud hij is. Mocht die niet waar zijn, laat hem dan lekker verder dromen.
    Zoniet, dan mag hij zijn broer hier promoten.

    @ TumTumTum
    Het was dan wel niet zo slim, om over de leeftijd van je broer te liegen. Dan zijn dat soort reacties van mensen te verwachten.

    @ SupahMaster

    Proberen te Downen! :)
    Verder zou ik niet weten, waar je gratis tracks kan krijgen.
     
  10. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe na 2 keer lezen schoot ik in de lach:+
     
  11. Prospect

    Prospect Guest

    Ahahahha, je helpt hem niet echt door zo'n fucked website op te zetten en te liegen dude..maar oke.

    Mister manager..jij ben de baas..
     
  12. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    met alle respect ik sta ook niet echt te springen om zijn site te gaan bekijken enzo. Geef maar eens een link van een mixje ofzo en ik zou zeggen werk aan die site tot het er fatsoenlijk uitziet. Het is voor mij nogal moeilijk om zo snel ineens een objectieve mening te geven al zou ik die best willen geven hoor.
    Dat gebitch kunnen we beter over ophouden. Het maakt mij in iedergeval niet uit of dat mannetje nou 6, 15, 18 of 46 is.. als hij maar lekker draait.
    Dus laat ons maar eens wat horen wat afgemixt is, dan wil ik wel feedback geven.
     
  13. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk is een reactie op de muziek, das het enige dat voor mij telt, maar k bouw die site zodat het wat toegankelijker, bij het tabblad muziek staan 3 mixes.
    Nogmaals over die leeftijd, k snap niet hoe mensen er nou op komen dat ik erover lieg of wat dan ook. Ik ben 18 Hij is 20 , k vertrouw alleen in zijn muziek, hij is pas 1, 1,5 jaar bezig besteed al zijn geld eraan heeft volgens mij talent, en ik wil het aan jullie laten horen.
    Site wordt binnen half jaar wel veranderd in een serieuze site met een eigen domein, tot die tijd moeten jullie het hier mee doen!

    Keep up The Comments. Vind het alleen maar fijn, kan ik of de site verbeteren, maar wil liever weten hoe de muziek bevalt!

    p.s. er wordt dagelijks aan de site veranderd, links zijn nu meteen downloads voor muziek geworden, bij de feesten staat wie er nog meer gedraaid hebben, gastenboek moet het doen, (of is in de maak zijn af en toe nog kleine problemen) En als jullie nog ideeen hebben Geh't los!
     
  14. SupahMaster

    SupahMaster Guest


    Ik vroeg juist waar ik die kan downen.
     
  15. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik doe ook sinds zo'n 1,5 jaar nu draaien.
    Voorheen deed ik dat altijd bij een vriend voor het stappen of gewoon in de avond.
    Hij heeft allemaal Technics spul en die kwaliteit merk je. Ik heb Omnitronic en bevalt me uitstekend (goed merk voor goede prijs!).

    Die Technics komen nog wel als ik het allemaal stuk beter kan.
    Hier in huis hebben we een ruimte van 12 bij 8 meter. Vorig jaar helemaal verbouwd daar tot loungeruimte, wat gamen, mixen etc.
    Ideaal dus.

    Ik mix allerlei stijlen zoals latin house, house, club, dance, trance, drumm & bass, hardtrance en soms hardstyle. Heb ook wat urban platen, maar doe ik niets mee.

    Wat betreft de kosten kan je het zelf beslissen. Je kan al met een paar 100 euro klaar zijn, maar ook met duizenden. Als versterker gebruik ik mijn oude stereo en heb dan 2 grote discoboxen dus wat betreft geluid in deze grote ruimte GEWELDIG!


    VRAAG:
    Wie weet een fijn programma om je mix heel goed op te kunnen nemen?
    Ik heb een programma, maar kan klinkt het nooit echt mooi.

    Leuk dat hier meerdere zijn die doen draaien :cool:
     
    Laatst bewerkt: 18 jun 2006
  16. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Gebruik ook Cool Edit pro! :)
    Ik ga zo naar een maat van mij....

    Eindelijk beginnen aan mijn Dj Booth!! Mijn Set staat nu nog gewoon op het Bureau met de Dozen als verhoging. Mooi Doek over de dozen en daar mijn Cd spelers + Mixer op gezet.
    Leuk voor even, maar wil nu dus écht een Booth.

    Na wat brainstormen en goed na denken is vandaag dan de dag dat ik er met mijn maat aan ga beginnen :).
    Hoop binnen een maandje toch wel een foto hier te kunnen plaatsen. Ga mijn Set namelijk IN bouwen.
    Dus verzonken in de tafel :).
     
  17. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk project :)
    Hou ons op de hoogte met wat foto's!
     
  18. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Jo, het is inderdaad wel verstandiger maar één stijl te kiezen, maar na een jaar ongeveer had ie wel ff genoeg van techno, en ging ie (wat onbekende deepe) house draaien. Geld gaat er wel snel van op maar nu begint er eindelijk ook geld binnen te komen!
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2006
  19. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het niet smal, dus dat ik platen koop van allerlei stijlen maakt me niet veel uit. Ik vind het leuk om allerlei stijlen door elkaar te mixen.
    Meer variatie he ;).

    Daarnaast is hardtrance heel makkelijk te mixen t.o.v. club/house.
     
  20. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand al een setje beluisterd?
     

Deel Deze Pagina