het doel van het leven

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door masterChief88, 19 okt 2003.

1. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    naar aanleiding van de zin van het leven
    nu het doel van het leven
    wat is jouw doel in het leven, wat wil je bereiken, mooie auto, goede baan, veel geld of.....?

ik wil graag een goede baan (goede baan = baan die leuk is en goed verdient *)), een huis, en een gezin.

natuurlijk ook wel een mooi huis, een mooie auto, maar ik vind een gezin en een baan belangrijker:p

2. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    world domination

3. Veggie

Veggie Guest

Hmmmmm.... klinkt verleidelijk}:]

Nee, gewoon plezier hebben in het leven ...
    :D
    Vette auto, veel geld, villatje, vette auto ..

4. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    is dat eigenlijk niet hetzelfde?????????:confused:

5. Veggie

Veggie Guest

Nee, de zin van het leven is waar het leven over gaat .. waarom je hier bent etc.

Je doel is wat je nou eigelijk wilt bereiken ...

6. majidamarus

majidamarus »Sovjet Red Army«

Leuk Bevonden:
    0
    liefst een baan waar je plezier in hebt en ook nog flink wat mee verdient natuurlijk.
    kindje erbij een lekkere vrouw en mij leven is compleet. na me 65 de hele dag gamen :p
    heerlijk

7. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Xbox games
    Harry Potter 5, 6 en 7
    Ooit een lief te krijgen...

8. <:.oRoBBeRTo.:>

<:.oRoBBeRTo.:> .

Leuk Bevonden:
    1
    Een baan waabij je je goed voelt en een gezinnitje. Genoeg vrijen tijd om te gamen of leuke dingen te doen en als je 65 bent lekker chillen en alle dingen doen die je nog niet hebt gedaan.

9. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een knoert van een kater, nog steeds aanwezig van vrijdag, ik moet morgen weer naar school, heb een saaie dag achter de rug. het enige wat ik wil is een lekker bed om in te slapen

10. Niekname

Niekname Anti-Tooske

Leuk Bevonden:
    1
    Miss Universe worden.......wat dat kan niet? Wat is er mis met mijn uiterlijk? Alleen vrouwen kunnen Miss Universe worden? Discriminatie:cool: !

11. the master

the master On Live I am thebest

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou wereld leider willen worden en het grooste bedrijf ter wereld willen stichten dus ff op een zondag ochtend microsoft kunnen opkopen en de dag derna bv weer shell en ahold

12. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een goed produktief leven waarin geld eigenlijk niet echt een rol speelt omdat je genoeg hebt.
    Fysieke goede gesteldheid en een snelle dood, liefst een hartaanval nadat ik een vreselijk wrede sexsessie met drie aziatische ladies heb gehad.
    Leeftijd maakt niet zoveel uit zolang het kwalitatief maar goed is geweest wat je hebt gehad.
    }:]

13. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    dus :{ (wat vindt iedereen in hemelsnaam zo aantrekkelijk aan aziatische chickies?? Ik heb het nooit begrepen :+ )

en ik kan nu wel lekker een doel gaan bedenken, maar ik weet heel erg zeker dat dat binnen korte tijd toch weer een compleet ander doel is geworden. Voor mij zou het vooral zinloos en naief zijn om 1 doel na te streven omdat een levensituatie constant veranderd en dus ook je doelen/idealen waarschijnlijk.

14. masterChief88

Leuk Bevonden:
    0
    hmm, geld geen rol omdat je genoeg hebt.
    ik wil ook graag rentenieren, lijkt me heerlijk dat de bank mn leven betaald.
    ooh ja, mn kinderen:
    2 meisje's en 1 jonge (ik wil het eigenlijk net andersom, maar mn voorgevoel... )
    1 van de meisje's wordt miss universe, en de ander iets met turnen, maar die haalt de ''top'' niet.
    en mn jongen... hmm, voetballer, F1 coureur.

ik weet de namen nog niet, zal s met mn vrouw over leggen (* nee die heb je niet* )....

15. masterChief88

Leuk Bevonden:
    0
    goede vraag, hun uiterlijk zeker niet, te kleine borsten, alles is klein.
    maar ze zijn wel voor een nachtelijk afspraak te vinden....

*zei hij netjes*

16. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    :D
    Leuke post!

Doel in het leven... Denk dat ik nu wel iets kan gaan noemen maar bij mij is het nogal veranderlijk. Ok geld is leuk, maar absoluut niet belangrijkst. Ik zou niet heel mijn leven mezelf kapot willen werken om een paar 1000 euro's per maand meer te kunnen verdienen.

Nee, als ik maar genoeg verdien om mezelf en mijn *toekomstige* vrouw te onderhouden. Verder zijn koters (niet te verwarren met KOTORs :)) ook wel leuk, alleen niet meteen. Eerst trouwen, en na het een paar jaar te hebben uitgehouden dan zien we wel weer verder.

Wat mijn kinderen worden? Ach ja, wat zullen we daar nou eens van gaan maken. Ik heb het liefst 1 jongen en 1 meisje. Jongen wordt gemeentewerker :'-( en het meisje wordt 2e bij miss universe. :)

Laatst bewerkt: 20 okt 2003
  17. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jongens houd die gedachte vast dat Aziatische dames niet leuk zijn.
    Alles is te klein en in bed is het ook niks.

(des te meer zijn er voor mij):+

Had ik al gezegd dat ik een Ferrari Enzo wil hebben trouwens.

18. masterChief88

Leuk Bevonden:
    0
    haha, nee dat was nog niet gemeld, en een speyker voor mij

maar mn vriendin wil 2 jongens (hmmm:confused: )

*vrouwen*

19. Tazs

Tazs Small but Dangerous

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm...

Eerst maar eens een beetje geld verdienen..
    Dan maar eens een vrouwmens zien te vinden. :{
    Daarna daar maar eens 2 kinderen uit zien te krijgen.
    Daarna die 2 maar eens uit het huis schoppen als ze oud genoeg zijn. :D

Laatst bewerkt: 20 okt 2003
  20. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Er is geen doel. Als je er van uit gaat dat er een doel is wil het dus ook zeggen dat er een plan is en dat plan moet gemaakt zijn door iets. Dat iets zou dan een god moeten zijn en het bestaan van een god vind ik een paradoxale onmogelijkheid.

Wij zijn gewoon een stel apen met iets te veel hersenen voor ons eigen goed doen. Met dat iets te veel aan hersenen gaan we denken dat wij bijzonder zijn en dat wij een deel uitmaken van een groter plan.

Het spijt me dat ik degene ben die het slechte nieuws komt brengen, maar er is geen groter plan. ;)

Deel Deze Pagina