Het einde van HALO???

Discussie in 'Algemeen' gestart door Panzerhaubitze, 3 jul 2002.

1. Panzerhaubitze

Panzerhaubitze De botte bijl

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb lang zitte twijfelen om er een topic over te openen, maar bij deze:

Ik ben waarschijnlijk de enige maar, vinden jullie het laatste stukje niet gewoon zwaar zuigen???

*******************SPOILER************************

Je rijd met een bijna onbestuurbare warthog door een obstakel course terwijl de tijd wegtikt.

Fucking irritant vind ik zeg, je warthog gaat altijd de verkeerde kant op en doet precies wat jij niet wil + dat die tijd veel te krap genomen =, zo krap dat het gewoon frustrerend word, en dat kan niet de bedoeling zijn toch??????

(Ja ik weet dat bijna hetzelfde relaas in OXM 4 stond, maar ik denk er nou eenmaal hetzelfde over!)

2. johnno

johnno Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mmm nou ik ben het er niet met je over eens. Ten eerste rijd die warthog prima, tis heel logsisch, waar je heen kijkt daar rij je heen. easy

Verder is het einde voor zover ik begrepen heb (dan bedoel ik het filmpje) verschillend naar gelang de moeilijkheidsgraad. En de tijd is plenty, je moet gewoon de goede routes nemen en niet teveel treuzelen.

3. xboxwillrule

xboxwillrule it's not easy being green

Leuk Bevonden:
    1
    En ergens in het midden waar je eigenlijk opgehaald zou moeten worden door het moederschip. Daar moet je niet stoppen, maar gewoon hard doorrijden. Het is opzich ook wel belangrijk als je de besturing van de warthog onder de knie hebt.
    Misschien kan je het oefenen door in een multiplayer level in je eentje te spelen.

4. wustlich

wustlich Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het ook niet met je eens, ik heb het gered op Legendary en ik ben echt geen gameaddict. Als ik een spel koop, wil ik ook dat het pittig is en die Warthog is met wat oefening inderdaad prima te besturen

5. Panzerhaubitze

Panzerhaubitze De botte bijl

Leuk Bevonden:
    0
    Maar je hebt waarschijnlijk alleen het laatste level op legendary gespeeld???

6. XboxruleZ

XboxruleZ Xtraordinary

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben het een beetje met je eens, het rijden met die warthog heb ik wel onder de knie, maar dat parcours is erg frustrerend af en toe

7. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    daar kwam ik dus na de eerste keer achter.
    en het einde is ook een beetje dom(dus als je 10 hebt uitgespeelt!)_

8. Flood

Flood Guest

ik heb dat 2 keer gedaan in 6 min en het lukte steeds makkelijk...qua tijd..moest het meestal wel een paar keer over doen maar dat maakt niet zoveel uit.
    Op een gegeven moment ken je het uit je hoofd en weet je hoe je precies moet rijden

9. $uperman.nl

$uperman.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de besturing ook onder de knie, maar net als wat jij zegt, dat parcours is moeilijk

10. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    laatste level vind ik vet relaxt :cool:. lekkere schietlevel, veel variaties erin (wel anders als 343 guilty spark) en aan het eind racen. co-op is die ook wel lachen.
    het raceparkoers is best makkelijk, je moet alleen ff weten dat je rechtdoor moet rijden bij de eerste stop. ik heb meestal wel 30 sec. nog over. rijden met de warthog is niet moeilijk, makkelijk is het ook niet echt maar het is onder de knie te krijgen en lekker uitdagend!

wat bedoel je met 'het einde is ook een beetje dom'?

11. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    die warthog vink juist relaxed rijden. als je het niet snap is het natuurlijk kut ja. maar gewoon waar je crosshair heenwijst daar ga je heen als je gas geeft. makkelijk zat. ik vind het een top besturing hoor. had niet beter gekunt.

12. Sultan_of_Swing

Sultan_of_Swing Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind de besturing van de Warthog opzich wel ok, alleen slipt en glijdt ie nogal. Maar ik vind het tegenvallen dat een shooter met een race tegen de klok eindigt. Dan had ik toch liever een eindbaas gezien ofzo...

13. $uperman.nl

$uperman.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het eigenlijk wel origineel dat een shooter met een race eindigt..

14. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Halo is nog niet geeindigt.. De mannen van Bungie kunnen er nu een prachtig lang verhaal aanvastplakken, RTS-en, FPSen etc.

Het einde van dit spel is ietwat vreemd, maar heb het 3x gedaan en toen gehaald (wel in coop btw)

15. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Einde wasbest moeilijk.... Ik had om precies te zijn 3 sec. over!

Ik heb nu bijna alle levels op Prof. gehaald, nu nog legendary....

16. RedFox

RedFox Fokkiefok!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had nog genoeg tijd over volgens mij, heb het wel een paar keer moeten proberen.

Gewoon keihard doorrijden bij dat open stuk waar dat je schip je 'probeerd' op te halen :) .

17. Justixe

Justixe DeLorean DMC-12

Leuk Bevonden:
    1
    Over dat parcours: je kan natuurlijk ook een stukkie afsnijden. Er zijn twee stukken in het parcours waar je in een tunnel een grote bocht maakt. Dat zijn die tunnels met palen in het midden en naast die palen van die 'springplanken'. Waar ik heen wil: die bochten kan je afsnijden door de gaten in de muur. Als je een beetje handig die gaten in kan sturen, dan kan je daar heel wat tijd winnen...

En nu over het eindfilmpje: ik heb Halo eerst uitgespeeld op easy. Daarna heb ik heb ik alle levels op normal gespeeld en level 10 op legendary. Het eindfilmpje verschilde inderdaad iets, maar wel minimaal! Een marine en zo'n Elite warrior die elkaar in de armen vallen....:r Maar goed... als je alles in legendary uitspeelt, is dan het filmpje weer anders?

Laatst bewerkt: 4 jul 2002
  18. Masster Chief

Masster Chief Eat my bullets!

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat niet, alleen het laatste level is anders.

19. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ik vind de besturing van voertuigen ook niet echt lekker, zowel xbox als pc versie. Ze moeten niet doen met waar de camera naar kijkt daar rijd je naar toe maar gewoon als menig ander racespel links rechts voor en achteruit met D-pad/left joypad.

In het begin had ik ook wat moeite met het level, met name die gap waar ik vaak de mist mee inging omdat voertuig het niet haalde of begon aan salto etc. Maar later lukte het wel en had ik genoeg tijd over.

Toch best vermakelijke missie, heb mindere missies in het spel gezien.

20. PromoStyle

PromoStyle Guest

WTF!???

Deel Deze Pagina