Het enige Xbox-mag dat ik koop...

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Blümchen, 20 jan 2003.

1. Blümchen

Blümchen Me poesie en me krèk

Leuk Bevonden:
    0
    Is Xpert van Totalgames.net

Hierin tref je goed geschreven walkthroughs aan, met duidelijke images en (indien van toepassing) alle secrets van een game uitgelegd en onthuld.
    Het is niet goedkoop (€10), maar ik merk dat dit het enige Xboxtijdschrift is waar ik ècht heel veel aan heb, en wat ik keer op keer opnieuw erbij pak tijdens het spelen.

Kijk ook hier maar eens: http://xbox.totalgames.net/tips/

2. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
  3. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil wel een abonnement, maar heb net splinter cell gekocht..dusse, ik wacht nog maar ff op een nieuwe game voordat ik een abonnement neem..

bedankt voor de tip.

m-X

4. Blümchen

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dus niet.
    Het Nederlandstalige Xboxtijdschrift heeft (p)reviews, artikelen, interviews en wat dies meer zij.
    Da's voor mij niet interessant. Nieuws wat ik van het web haal is veel up-to-dater, en voor reviews ga ik wel naar www.metacritic.com
    Xpert is (volgens mij) het enige magazine wat van die uitgebreide walkthroughs heeft, en ook een gigantische hoeveelheid tips en cheats.

5. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4

sometimes it's never enough

6. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    hmm.. een blad met walkthroughs en cheats, nee dank je! Ik vind het gewoon lame als iemand dat telkens gebruikt..

Vooral als je dat blad telkens koopt! Dan ligt dat daar naast je, en je grijpt er dan veels te snel weer na, dat is slecht! Zo is er toch geen fun meer aan! Net of je de games zelf niet uit kan spelen ofzo..

7. Blümchen

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het fijn dat je me zelf laat beslissen wat wel en niet slecht is.
    :{
    De manier waarop ik games speel zal misschien niet de jouwe zijn, maar dankzij dit soort magazines en hintboeken ben ik vaak achter hele coole dingen gekomen die ik normaal nooit ontdekt zou hebben.

8. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Sorry, maar dat is mijn mening, had er nog IMHO achter moeten zetten, soz soz.

9. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9

Wou ik net zeggen!

10. Scotch

Scotch Magic Tape

Leuk Bevonden:
    0
    Uhh ja leuk, walktroughs... die kan je net zo makkelijk van internet halen als (p)reviews, dus ik vind 't een beetje onzin wat je zegt.

Anyway, ik koop die bladen niet voor de info, dat heb je vaak toch al op internet gelezen. Ik koop ze voor de reviews die ik 's avonds lekker in m'n nest kan lezen.

11. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt net SC gekocht maar in je sig staat dat je nog geen xbox hebt:confused::confused:

12. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Ja, da's wel grappig, nou ja hij heeft ook al Max Payne.....

13. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu een abo op xbm nl.

reviews en previews op internet vind ik niet zo. ik lees die alleen maar als ik perse wil weten hoe een game eruit gaat zien en hoe die speelt.

maja, geef mij maar een TIJDSCHRIFT wat ik in de auto en in mijn bed kan lezen.

14. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    HEHE, yup...die massive pack was telkens overal uitverkocht

heb deze dus pas drie dagen terug besteld en krijg de hele mik deze week... en ja, daarbij zit dus splinter cell...nu kan ik die game vast wel cancellen als ik mijn best doe...maareh, via dit abonnement kan ik er misschien een paar weken op wachten en ik wil meteen gamen met sc...

okok...max payne heb ik gekocht via iemand van dit board...niet te weerstaan, gezien ik deze game nu eenmaal altijd goed blijf vinden...dus alvast gekocht...

normaal gaat het natuurlijk precies andersom, dit maal niet..:)

m-X

15. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    misschien wel gelijk want
    dat blad bij die demo cd is helemaal nep!

16. Netrab

Netrab Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was geabonneerd op de PC-Zone, maar omdat ik alle informatie die in het blad stond (en dat geld voor de meeste magazines) al voor 95% op het internet had gelezen heb ik dat opgezegd.

Ik zit er nu aan te denken om zodra ik een creditcard heb een abonnement te nemen bij IGN. Die hebben vaak exclusieve downloadable content en zijn vrij snel met reviews. Een vriend van me heeft hier ook al een abonnement op en het bevalt hem prima in tegenstelling tot een magazine.

Dat je een blad mooi in de trein kan lezen ed heeft inderdaad zijn voordelen, maar een service als IGN kun je altijd vanuit heel de wereld raadplegen. En je hoeft ook niet te wachten tot de volgende maan voor meer info.

Bovendien hebben websites als Gamespot en IGN nieuws op elk platform gebied. Dus is het vooral interessant voor mensen die zowel op PC, Xbox, PS2, Gamecube of whatever gamen.

En duur is het ook niet, vaak is het zelfs goedkoper dan een magazine die allemaal druk en vervoers kosten hebben.

IGN : $5.95 - Monthly
    $24.95 - Annually

Gamespot : $4.95 - Monthly
    $24.95 Annually

PCZONE : CD-rom jaar abonnement
    2 cdroms per nummer
    1 topgame
    € 79,00 per jaar (na een jaar krijg je dus geen game meer..)

GAMESPOT COMPLETE
    Complete Search
    GameFinder
    Perform advanced searches of our entire database in seconds. Includes custom game-tracking.

Complete Information
    Access to Everything
    The web's largest database of games content - news, reviews, previews, screens and more for 5,000+ games - at your fingertips.

Complete Forums
    Advanced message boards, direct access to our editors.

Complete Vision
    Streaming and
    Downloadable Videos
    The world's largest library!
    Over 80,000 movies and growing.

Complete Freedom
    No Invasive Advertisements
    No pop-ups, no pop-unders, no prestitials!

Complete Guidance
    Access to GameSpot's huge library of downloadable Game Guides.

Complete Downloads
    Demos, Mods, Patches
    Over 4,000 files! More added daily.

Complete Speech
    Post Your Own Reviews
    Because your opinion matters.

Complete Support
    You Get Top Priority
    Step to the head of the line.

Complete Show Coverage
    You Get It First
    Live video and hands-on reports from E3, Tokyo Game Show, SpaceWorld ECTS and more!

Coming Soon
    Powerful New Features Like:
    Site personalization, GameSpot White, and much more.

Deel Deze Pagina