Met deze topic probeer ik een centraal punt in te richten om te discusseren over de hotste games van dit jaar. Je kunt hier altijd je mening over de aankomende games kwijt, tenzij je het teveel over PS3 of andere niet 360 gerelateerde games gaat hebben. Hoe kun je deze topic dan het beste zien? Bekijk de voorbeelden hieronder even over wat voor dingen je zoal kunt praten.
Voorbeelden:
1. Welke games spreken je het meeste aan?
2. Titels die het aankopen waard zijn?
3. De Must Haves van 2009?
4. De mogelijke tegenvallers van 2009?
5. Games die al uit zijn!
6. De gamebeurzen van 2009 (E3 komt weer in oude glorie terug volgens PU)?
7. etc?!
Iedereen is vrij om te praten over dingen, maar hou het een beetje netjes allemaal. Mensen hebben het recht een nieuw deeltje te openen. Echter vind ik het in belang van alle auteurs, sowiezo bij alle deeltjes topics, dat je de naam en de link van de voorgaande auteur(s) topic(s) even vermeld.
Je kunt hier ook een aantal screenshots en trailers plaatsen, dit wanneer het nodig of gewild zou zijn. Twee kleine regeltjes om de topic netjes te houden:
1. Niet meer dan 3 screenshots per pagina; meer kun je in desbetreffende topics over de games zelf plaatsen.
2. Niet meer dan 3 trailers per pagina; idem.
Deze topic is bedoeld als een discussie in het algemeen. Iedereen, waaronder deze en toekomstige auteurs, dienen zich uiteraard aan de regels volgens XBW te houden.
Ik zou zeggen: Veel plezier!
Volgend jaar hopelijk een 2010 versie; te beginnen vanaf deel 1 uiteraard!
Laatst bewerkt: 31 jan 2009