Het GROOTE Probleem van het XBW Forum !!!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Genassix, 14 dec 2003.

1. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    Weet je wat het probleem is met dit forum en met de hele wereld?!?! Iedereen neemt alles veel te serieus, ik vind dat hier de moderaters en de gasten beiden gelijk hebben. Ik vind dit forum echt top, veel relaxte gasten die je kunnen helpen met vragen of waar je relaxte deals mee kan maken. Maar het is hier allemaal zo gespannen tussen de MODS en de MEMBERS, alles zou wat losser en leuker moeten zijn. Ik bedoel die mods en gasten zitten hier voor de lol, dus zit niet zo te altijd zo pessimistisch tegenover al deze zaken aan te kijken.

(btw ik weet dat dit een oude thread is maar de gedachte hieruit leeft nog steeds voort op het moment van schrijven. En sorry dat ik zo filosofisch of irri bezig ben maar iedereen relax een beetje wil je!)

2. slicer

slicer iech bin de beste

Leuk Bevonden:
    0
    deze post heb ik al eens ergens anders gelezen

mmmmm ja ja ban die hap

hahahahahaha
    maar ben het wel met je eens

3. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Hier snap ik even niks van. Ik zag precies deze twee zelfde posts in het topic hieronder: bedroevend lag niveau threads....Hoe zit dat :confused:

Spanning tussen members en mods? ik merk er niet veel van. Natuurlijk zijn er sommigen die er anders tegenaan kijken, maar daar maak ik me absoluut niet druk om :)

4. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
    @genassix

Er zijn wel eens discussies waar het er heftig aan toe gaat. Maar dit is juist goed... het is de realiteit van alle dag. Ik denk dat we niet zitten te wachten op alleen maar oppervlakkig ge...

Wat me opvalt op dit forum is , dat je juist "diepzinnige" gedachten aan de orde kunt stellen. Ik had dit niet achter een "spelletjes-forum"gezocht.

De zin van het leven etc... alle komt aan de orde. Dat een member en een mod elkaar zo af en toe in de haren vliegen... dat hoort er nu eenmaal bij. Botsende ego's... dit hoef je niet negatief op te pakken. Zo leren we elkaar beter "kennen".

5. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    - moderatorpetje op -

Ik heb de andere thread afgesloten (met een verwijzing naar deze) om ervoor te zorgen dat we niet in twee threads de zelfde discussie gaan voeren. Voor de overzichtelijkheid dus.

- moderatorpetje weer af -

6. TheWalrus

TheWalrus Guest

Ben ik het wel mee eens, maar ik neem het weer te serieus dat ik em er aan erger dat dingen te serieus worden genomen.....

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ik voel me nog steeds niet aangesproken ... ik help toch altijd?... en ik ben meestal meer een member dan een mod ... gewoon relaxen ;) .... mods hebben alleen de verantwoordelijkheid om de rommel op te ruimen

8. TheWalrus

TheWalrus Guest

Fardo, was jij niet de mod met het keline snorretje en de scheiding?

Ik vind als ik eerlijk ben het forum eigenlijk nagenoeg perfect. Soms vind ik slotjes wel vervelend, maar meestal dienen ze dan wel een algemeen nut.

9. Crosis-nl

Crosis-nl lurking around

Leuk Bevonden:
    0
    :D hahaha lol

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    jeb ik ben die harde mod ;)

maar ik probeer wel iedereen te helpen ... hoop ik

11. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik vind ook dat er een onaangename sfeer gekomen is door het hanteren van regeltjes.
    Dat er regels zijn is goed, maar dat gemierenneuk van in de fags staat bla bla bla.
    Er moet wel inzicht getoond worden wat betreft het hanteren van die regels. Bereik je er ook iets nuttigs mee.

Vb Ik kick mijn thread 1x per dag.
    Ik zet er netjes de datum bij kick 13/12 zodat je kunt zien dat ik maar 1x per dag kick en dus niet overmatig.
    Wordt mijn thread afgesloten want het was maar 15 uur geleden volgens de mod na de laatste kick, ik leg uit ik zet de datum erbij en kick echt maar 1x per dag. Geen begrip van de mod regels zijn regels. Maar ik heb een dienstwisseling van dag naar avond en daarom kick je wat eerder. Maar nog steeds 1x pd.
    Thread afgesloten door mod want hij is te snel gekicked, moet je precies dezelfde thread weer openen voor de ruil van je spul.

Dus wat heeft de mod bereikt.
    1 x irritatie
    1x afgesloten thread met daarboven dezelfde thread opnieuw geopend.

Regels zijn regels, ja maar een beetje inzicht in waar je mee bezig bent mag ook wel getoond worden.
    Komt nog bij geen waarschuwing van joh je hebt te snel gekicked, let er een beetje op.
    Gelijk afsluiten.
    Vind dat behoorlijk irri op die manier.

12. xbox-freack

xbox-freack Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en je helpt ook iedereen, bedankt!(vind ik toch)O-)

13. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    daar ben ik het niet mee eens, die regels zijn duidelijk, en niet overbodig, en zitten per week meende ik iets van 650 verschillende mensen hier, dasn zijn regels wel op zn plaats.
    en mod's zijn ook mensen, ga s naar the green mile

14. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    shd, ben het met je eens , die kick-regel wordt soms iets te streng gehanteerd. Dat mag wel iets soepeler. Wel vind ik dat het strenge kick-beleid enorm heeft geholpen, er wordt veel minder gekickt, wat leidt tot veel minder irritatie en een duidelijker en overzichtelijker X-bazar.

15. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik vind de kick regel ook erg goed, je werd gek van die jongens die om de 5 minuten hun thread weer naar boven kicken.

Kan ik zelf eigenlijk zien wanneer ik een thread voor het laatst gekicked heb?
    Ik heb een slecht kort termijn geheugen daarom zet ik voor mezelf de datum erbij.:D

Ik ben trouwens de laatste die gaat zeggen dat er geen regels nodig zijn want anders krijg je zo'n irri site die geen enkele waarde meer toevoegd.

16. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    De datum van je post staat altijd linksonderin bij de post zelf. Daarmee moet het wel te doen zijn om uit te vinden wanneer je voor het laatst gekicked hebt :)

17. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Over het kicken; Ik snap dat er van beide kanten irritatie onstaat in een geval als dat van jou Shd, en je bent ook zeker geen 'slechte jongen' op het forum oid, maar als je nu gewoon de regels daarin respecteert en niet voor jezelf een uitzondering maakt...? Je wekt dus irritatie bij jezelf op omdat je eigenwijs bent? (gewaagde vraag :))

18. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    Deze stelling van mij komt idd origineel uit een andere thread, maar omdat die nogal in het niets liep. (vond ik) Heb ik zelf deze thread gemaakt. Iedereen met een mening hierover post maar! (ik wil het wel eens precies weten :) )

19. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    'Probleem' is volgens mij dat er teveel wordt geprobeert dingen uit te praten, waardoor het verdaagd in één grote irritatie bij jan en alleman die in principe niks te maken heeft met het conflict.

20. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Ik vind dat de mods goed werk leveren. Het zijn relaxte gasten, die vrijwel altijd beargumenteren als ze een thread sluiten. Wel heb ik af en toe twijfels bij het rechtse karakter van sommige threads. Iedereen mag zijn mening geven, maar als ik lees wat sommige members hebben gezegd (ik noem nu even geen namen, om een flame thread te voorkomen) vind ik dat je daar dan ook tegen op moet treden.

Deel Deze Pagina