...naar mijn zeggen de beste game ooit ! Nog nooit ben ik zo diep op een game in gegaan! Het verhaal, de karakters, alles eigenlijk ! Zelfs nu kan deze game me moeiteloos vermaken tussen al die next-gen games ! Wat vinden/ vonden jullie wel of niet goed aan Final Fantasy 7 ?!
ik vind het het beste spel ooit uitgekomen!!! ik ben ar pas weer aan begonnen, en ik ben net uit Midgar, lvl 45, alle limit breaks, behalve de 4de dan nu nog ff een trainen tot lvl 50, en dan verder gaan met het verhaal btw. Red XIII is mijn favo. character
Die van mij is zeker Sephiroth !! Dat is mischien wel de coolste badguy ooit ! Hij ziet er in Kingdom Hearts echt super uit !
hmmm, ik vind eigenlijk dat Kuja in trance er toffer uitziet, maar Sephiroth gedraagt zich meer ook als een mens zeg maar, en ook wat ie wilt bereiken vind ik wel cool van Sephiroth, maar ik weet niet wie nou de coolste van de 2 is.
Ach, eigenlijk is alles cool aan Final Fantasy 7. Ik heb echt van ieder moment genoten, en als een baby zitten janken toen Aeris dood ging ! check deze site trouwens ff http://www.aeriscosplay.com/index.php daar verkleed iemand zich als Aeris, en ze lijkt het nog echt te zijn ook !!
Mijn eerste RPG ervaring was secrect of mana op de snes En het was gelijk de beste meeslepende RPG die ik gespeeld heb. Zie deze link voor images van het spel. http://mmxz.zophar.net/rpg/mana/images/images.html
FFVII is de RPG. Ik vond dit de beste, vooral door die materia. Echt een goed systeem. Alleen kon ik nooit de weapons verslaan. Ik had wel alle chocobo's, summon materia en was level 99! De graphics waren voor die tijd fantastisch, vooral de summons(Knights of the round table, Bahamut Zero)
Ja ff7 was dus ook mijn beste spel ooit eigenlijk.. ik had hem ook helemaal uitgespeeld alle materia summons etc. Ik had volgens mij ook alle weapons verslagen, weet het niet meer zo zeker, in iedergeval robi ''is die rooie, eerst heel klein maar dan opeens uitpopt to een monster, gewoon op zandvlakte'' en 1 onderwater. Voor de rest een supergoed spel waar ik atlijd nog leuke herrineringen van heb toen in mn psx tijd*)
Die rode had ik inderdaad ook verslagen, alleen die onderwater lukte nooit. Als je een item niet had kon je ook niet ademen en moest je hem binnen een paar minuten verslaan. Ik had wel een strategie met de phoenix summon zodat die je poppetjes weer tot leven brengt nadat ze allemaal al dood zijn, maar het is me nooit gelukt.
Kheb me nooit in FF7 verdiept verhaal enzo zal wel goed zijn geweest maar die verschrikkelijke turnbased gevechten kon ik me niet overheen zetten. Mijn persoonlijke top 3: 1.Baldurs Gate 2 2.Planescape Torment 3.Morrowind
Voor mij persoonlijk is FF 7 mijn meest favoriete game ooit. Het was de eerste keer dat ik een RPG speelde en ik was meteen verkocht. Een enorme wereld om te verkennen, een fantastisch meeslepend verhaal, geweldige graphics, characters met echte diepgang en een enorme verscheidenheid aan gameplay. Kortom een perfecte game. De sterfscene van Aeris is absoluut een van de beste ooit in een game. Wie hier geen brok van in z'n keel kreeg is gewoonweg niet menselijk. Overigens word 26 september mogelijk een heel belangrijke dag voor FF 7 fans. Dan wordt namelijk de Tokyo Game Show gehouden en volgens sterke geruchten zou Square-Enix dan of een remake van FF 7 of zelfs een heus vervolg gaan aankondigen. Nog een paar dagjes wachten dus en we weten meer.
Ik heb van berichtgevingen van verschillende sites begrepen dat er een vervolg van FF7 komt op de sony PSP, en een hele remake op de Game Cube. Dit is alleen nog lang niet zeker...
een vervolg van FF 7 op de PSP zou een zeer goede zet van Sony zijn. Dit zou een absolute systemseller zijn iig. En als de remake op de GameCube net zo goed zou zijn als de Resident Evil 1 remake dan hebben ze mijn zegen. Ik kan niet wachten tot de 26e.