Vindt jij iets buitengewoon knap of nauwkeurig afgewerkt in het spel halo, post het dan hier( met of zonder afbeelding).Of wou jij gewoon nog wat (graag positief) zeggen over die game, hier kan dat. ,Vraptor
Het zonlicht dat door de bomen schijnt. Dat is vooral goed te zien in level 2, Halo. En het rijden met de Warthog ziet er uiterst realischtisch uit. Maar wat vind jij het mooiste dan?
ik vind het mooi dat als je naar een texture kijkt en dan 10x inzoomed dat je dan nog steeds op verschillende plaatsen een vrij heldere texture ziet. Dat heb ik verder nog nooit bij een ander spel meegemaakt.
Als je bijv. in de Covenant Cruiser zit en je zit en je doet je flashlight aan, dan kan je de textures echt heel mooi duidelijk zien. Dat is echt heel erg mooi gedaan.
de sfeer in de Covenant Batle Cruisers is heel goed gedaan, verder licht effecten... wat ook mooi is zijn de hulzen van de Warthog gun die naar beneden rollen (net zoals de hulsen van de AR) en het gras. Vind nog steeds alles heel mooi en knap gedaan!
Ja, bumpmapping, ik kon het goede woord niet vinden Trouwens, die warthog vind ik weer minder mooi, want de antenna achterop reageert wel weer mooi op de snelheid enzo, die flappert heen en weer, maar de wielen vind ik egt gewoon kut afgewerkt, ik heb ook gezien dat ze dit in halo 2 ontzettend hebben verbeterd, want het is toch wel een belangrijk detail, vind ik, omdat je toch wel vaak met de warthog rijdt...
Ja maar als je ziet hoe die wielen over het terrein rijden, elk wiel dat afzonderlijk beweegt... Ook wel leuk dat de LAAG gewoon heen en weer beweegt tijdens het rijden. Maar in Halo 2 is die hele Warthog dus gebumpmapped, dat is pas sexy.
Het gedrag van de covenant en de tekst van zowel de covenant als mens.Ik heb halo al zo,n anderhalf jaar en ik speel hem nog vollop, nog hoor zinnetjes die ik nog niet ken.
Ja de tekst moet ik soms ook omlachen. Waaaaah, they gonna kill us all! En ik vond die waterval erg mooi gedaan. Ik vindt alleen het pistol erg lelijk als je gewoon loopt met pistol. De rocketlauncher vind ik daarintegen wel weer erg mooi. En dat draaiplateau vind ik ook mooi (van de warthog).
Wat er mooi is aan Halo? Alles? Maar wat mij vooral opvalt elke keer dat ik Halo speel, zijn de textures en de glans van oppervlaktes van muren enzo. Die zand-fonteintjes die ontstaan wanneer je op de grond richt met de LAAG (of een ander conventioneel wapen) zijn ook erg mooi. Ik vind ook de explosies van de granaten erg cool. En zo zou ik nog wel effe kunnen doorgaan!
En niet te vergeten de physics en de A.I. -> de A.I. is altijd uitdagend en houdt je scherp. En de physics spreken ook wel voor zich (warthog) maar let bijv. ook op de kiezelstenen die een heuvel afrollen.....
Dat je zo geweldig ver kan kijken en schieten (draw-distance) met de sniper verbaast mij nog steeds. Ook de meeslepende muziek bij sommige battles zorgen voor een goede sfeer. Ohja bijna vergeten, de lampen van de marines op hun guns zijn ook erg mooi
Wat ik altijd prachtig vond, waren de reflecties op de Plasma Rifle als je die aan had. En de uitspraken van de mariniers en de covenant en voornamenlijk Sarge. En die stukjes waar de Covenant sliep. Klinkt misschien raar. Maar ik vond het heel erg origineel. Bijpassende muziek, alle grunts in slaap en dat je dan voorbij de patrouillerende Elites en Jackals moest sluipen. Het was eens wat afwisseling na de hele tijd als een maniak tekeer gaan.
de muziek ownt idd..ga misschien ooit nog es die cd kopen. Ik vind het echt heel mooi. Perchance to Dream (het slaapliedje) is echt een lekker relaxed nummer. (Truth and Reconciliation Suite is ook heel cool, On a pale Horse nog mooier..ow, die muziek is echt saweet!)
Ik vind de wielen juist het mooist. Toen ik het voor het eerst Halo zag viel me dat gelijk op. Het 5.1 geluid is ook erg mooi, vooral de steentjes die je hoort als je stopt met de Warthog.
ja, inderdaad de muziek ownt echt! had lang geleden al de fragmenten van kazaa gedownt. Nu ben ik overlaatst een Ambient-Trance remix tegengekomen van bepaalde halo liedjes. +ik ben nog een trance-freak, dus..kan nie beter
Voor mij is het de combinatie. Graphics, geluid maar vooral SFEER !!!!!! Eerste keer was in de nacht in donkere kamer met koptelefoon op. Unreal