schijt of er al subjects zijn geweest van "wat is je favoriete halo level?" Dit is mijn toplijst van alles wat het coolste is in die catagorie: Lievelings wapen: shotgun Lieveling enemy: elite Lievelings solo level: silent catagrafer (vooral het begin op dat strand) Lievelings multi level: de woestijn kweenie hoe die heet Lievelings multi player mode: met teams tegen elkaar Lievelings voertuig: banshee
Rocket Launcher (niet leuk in MP, wel met Covenant) Hunter (vind het leuk om melee attacks met ze te doen ) Halo Blood Gulch CTF Warthog
Hmm de namen kan jij niet zo goed het is Silent Cartographer en jij bedoelt als multi level Blood Gulch denk ik. Lievelings Wapen: Sniper Rifle/Shotgun Lievelings Enemy: Hunter Lievelings Solo level: Assault On The Control Room Lievelings Multi Level: Blood Gulch Lievelings multiplayer mode: Team Slayer Lievelings Voertuig: Banshee/Tank
ok: Dit is mijn toplijst van alles wat het coolste is in die catagorie: Lievelings wapen: assault rifle(ratelt zo lekker) Lieveling enemy: beesten met schilden voor zich (lekker op los meppen met B ) Lievelings solo level: the silent cartographer (duh het strand) Lievelings co-op level: de laatste (damn hoe heet ie nou? ik geloof de naam van het schip ) Lievelings multi level: Sidewinder Lievelings multi player mode: 2v2 Sidewinder Team Slayer (crossen met warthogs tegen elkaar ) Lievelings voertuig: warthog (yeah baby yeah!! ) Lievelings niveau: easy
Lievelingswapen campain: Plasma Rifle,Pistol Lievelingswapen multi: Shotgun (Zeker van dichtbij),Pistol Lievelingslevel: Assaullt on the Control Room (Marines, hop on my Warthog,Tank!) Lievelings enemy: Rode Elite Lievelings multi mode: Team Slayer, Team King of the Hill. Heeft: Niets
favo wapen: AR favo enemy: hunter, ken je lekker dissen favo single player level: halo, silent cartographer en assault on control room favo multi-jouer: sidewinder favo multiplayer game: online CTF en op een xbox slayer of team slayer, soms oddball favo nivo: heroïc
Grunts rule!! Assault Rifles rule!! Deathmarch rules!! (bij een teamgame speelt toch praktisch niemand samen) Warthog rules!! Het slechtste is altijd het leukst, en kost meer skill om ermee te winnen, daarom rulen assault rifles!
Favo solo level: Two Betraillels(or something) Enemy : Grunt, vooral later, als je ze dan neerschiet gaan ze ontploffen!! Multi level: Blood Glutch Moeilijkheidsgraad: Heroic( normal te makkelijk, Legendary te moeilijk) Ik wil Halo 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hahaha, naja hun wapens ontploffen, ze dragen plasma cannons, en die ontploffen zodat jij ze niet kunt oppakken.
Nee dat kan zowiezow niet, ook al ben je er voordat ze afgaan. Die dingen hadden een naam, ben vergeten.
Wapen: Plasma Pistol (dag schild) Enemy: Elite (pain in the ass op hogere/hoogste moeilijkheisgraad Single Level: Two betrayals Multi Level: Blood Gulch Multi Mode: Capture the flag Voertuig: Banshee/warthog (twijfelgeval) edit: Gun naam is volgens mij Fuel Rod Gun?
Wapen: sniper Enemy: grunts Single Level: aussalt on control room Multi Level: Blood Gulch Multi Mode: Headshot (zelf bedacht) (alleen met snipers) Voertuig: Banshee
Weet je wat pas ruled! Als je van een flood zijn beiden handen afknalt!! hahaha dan blijft hij je volgen zonder klauwen en kan hij je niks doen, lache joh!!!!!!!!!! Floods rulen.