Nu er wta geruchten gaan over een evt. aankondiging van Halo 2 binnenkort (of iniedergeval iets groots van Bungie)is het interessant om te bespreken wat de te kortkomingen aan Halo zijn (ja daar zijn er heel veel van). Denk dat #1 is dat er een online optie in moet zitten, meer ideeeeen?
juis.. Veel meer buitenlocaties. Gevarieerdere omgevingen en mischien ook wat meer variatie in opdrachten. Want het is eiegnlijk alleen je een weg banen door een zooi aliens. Het is wel erg leuk, maar iets meer varriatie zou toch wel mogen. Online opties natuurlijk!! en dat je in die levels ook meer voortuigen dan alleen de warthog kan besturen.
Dat je iemand door vijandelijke linies moet loodsen. Dat je marines orders kunt geven. Online moet zeker kunnen. Dat je marines niet zomaar dood gaan. Dat marines ook medikits kunnen gebruiken. Nieuwe wapens.
- meer multiplayer maps - misschien een level-editor om zelf multiplayer maps te ontwikkelen... - buitenlocaties met veel meer vrijheid (ik bedoel: een héél groot eiland met verschillende vijandelijke kampen en je kiest zelf met welk je gaat beginnen) - toch nog meer wapens - nieuwe voertuigen (Hovercraft, brommer, vrachtwagen met mariniers achterin, Helikopter !!!) - een tikkeltje meer humor (uitspraken van mariniers, decor) - Eastereggs zijn cool!
meer wapens stem ik iedergeval voor, meer buitenlocaties, meer vliegende speelbare voertuigen zowel in single als multiplayer,
Totaal met je eens. Ik heb Halo zelf nog niet gespeeld (te druk met thps maar heb al wel multiplayer gedaan en wat ik daar zo mis zijn de bots. Mijn broertje is echt zo sloom in deze game.
als er een degelijke online-ondersteuning is zijn die bots niet echt nodig, alhoewel het toch heel handig kan zijn. De ai in het singleplayer is al heel vet, dus eigenlijk zou het niet veel werk meer geweest zijn bots om te vormen dat ze aan de slag kunnen in die multiplayer maps. Duidelijk een gevolg van de deadline-rush
konden ze dat niet gewoon ff in de eu versie proppen, volgens mij hebben ze daar bijna niks aan gedaan!
En gaat Halo nu speelbaar zijn via het net of niet? En als je met bots wilt spelen moet je je maar Unreal Championship of Quake kopen...
Vindt wouter het goed als ik zijn idee steel en een thread maak over wat er in pgr 2 moet zitten aangezien er hier op het forum ook al een paar dingen voor zijn aangegeven?
veel meer buitenlevels, bots ben ik het ook zeker mee eens. Meer wapens, zoveel zijn er nu namenlijk niet. ALs je meer kon doen met de mariniers zo ook wel vet zijn, en de levels moeten niet zo eentonig zijn. Man kijk naar liberary, dat is gewoon steeds hetzelfde dat is zoo saai.