1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Grote:Ik wil games/accessoires/hardware uit het buitenland bestellen Topic Deel 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 4 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ik dacht vanwege de douane, omdat die grotere pakjes eerder pakken enzo. Maar die dagen is het enigste verschil. Maar 7 tot 14 werkdagen is best wel lang ja :+
     
  2. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    tja aan de andere kant (voorbeeld)
    sc4 = 37 bij gamehubs = gratis verzending = 7-14 dagen wachten
    sc4 = 60,- bij bartsmit = zelf halen = meteen spelen

    dus aan jou... ik zou wachten, ik bedoel 23,- verschil...

    als je 3 bestellen besteld bij gamehubs, dan ben je minimaal 60,- goedkoper uit!
    .. en als je helemaal geduld hebt, zoals ik wil gaan doen, dan bestel je 3 games ineens en heb je gratis ups! :)
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    waar je ook voor kiest tis altijd een goede deal bij gamehubs :+ (ik heb 5 games met UPS verzending besteld voor onder de 200 euro,.. als ik die spellen in nederland in de winkel zou kopen zou ik er eerder 300 voor kwijt zijn. En het mooiste is nog dat ik niet eens de deur ervoor uit hoef :D )

    en volgens mij maakt het met UPS verzending niet uit of je 1 of 2 spellen tegelijk laat sturen, geloof niet dat je pakkans daardoor groter wordt.
     
  4. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat staat er ja, maar dat zijn volgens mij gewoon standaard getallen voor world wide.

    Maar toen ik daar bestelde was het 7 en 3 dagen.
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ja, maar als je zonder UPS besteld moet je niet gaan rekenen dat ie echt na 7 dagen direct in de brievenbus ligt. Kan dus ook 11 dagen zijn (wat ik had). Met UPS ben je er zeker van dat die binnen 3 dagen binnen is.
    Als je toch met je maat koopt, neem dan 3 tegelijk. Ik heb samen met 2 andere gasten 3x Far Cry 2 besteld, iedereen happy!
     
  6. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    ik heb 2x besteld en toen was het 14 en 15 dagen onderweg :confused:

    edit: wat tyrant zegt, zoek een paar maten in je directe omgeving en bestel samen wat games.. t hoeven niet persé 3x dezelfde titel te zijn.. alleen wel tegelijkertijd laten versturen!
     
  7. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina