1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Grote:Ik wil games/accessoires/hardware uit het buitenland bestellen Topic Deel 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 4 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    je kan ook bij Gamehubs voor UPS verzending kiezen, dan heb je het in 2 - 3 dagen al binnen maar komt er wel 5 pond extra bij.
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    dat heb ik gedaan voor GTA IV en NGII, krijg ik ze dan 2-3 dagen na de rls date binnen ? vet :d
     
  3. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Dat lijkt me wel anders staat het er ook niet bij op de main page "Pay extra 5 pond for UPS Express: delivered in 2 - 3 Days". Ik had toen via Play-asia ook een spel gekocht en een keer voor de gein ook UPS verzending gekozen en ik had hem 3 dagen later in de bus liggen}:]
     
    Laatst bewerkt: 26 feb 2008
  4. Furious Devil

    Furious Devil Kickass Psychobilly!

    Berichten:
    578
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke dus mocht ik wat bestellen kan ik het beter via UPS Express doen als ik niet te lang wil wachten. Zal binennkort eens bestellen.
     
  5. Opper

    Opper Xbox 360 nub

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0

    Moet ik dan een mail sturen, of hoe doe je dat?
     
  6. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    staat gwn op de site van play-asia en bij het spel wat je wilt bestellen.
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Heb Bully bij GCshop besteld, hij komt op 7 Maart uit. Zal ik hem dan ook op 7 Maart binnen krijgen, zal wel he ? :)
     
  8. Remco

    Remco Guest

    denk een dag later ofzo
     
  9. Opper

    Opper Xbox 360 nub

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Bumpje voor dit topic, omdat ik vind dat ie een sticky verdient 8)

    Ik ben van plan een dezer dagen een nieuwe game te kopen via play-asia.com, iemand nog een aanrader?

    EDIT:

    Ik ga mss Rainbow Six Las Vegas 2 preorderen, alleen zit ik een beetje te twijfelen of ie regio vrij is? Iemand enig advies.
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2008
  10. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ja zal regio vrij zijn!
     
  11. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Door de koers van de dollar wil ik toch wel graag iets gaan bestellen uit amerika maar nu is mijn vraag (en die van mijn pa) Welke sites zijn dan nog beetje tevertrouwen? En zet meer iets neer en kom niet met de vraag, ja wat wil je kopen? Gewoon site's geven! Met voorbaat dank
     
  12. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    De meeste mensen hier bestellen van www.play-asia.com, deze verkoopt ook veel Amerikaanse spellen, al kan je in mijn mening beter voor de asia versies gaan die regio vrij zijn. Of www.gamehubs.com, ziet er niet uit maar is wel betrouwbaar.
     
  13. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    ik bestel ook bij play-asia.com! goede site, maar bij meerdere uit het buitenland loop je kans op douanekosten
     
  14. Opper

    Opper Xbox 360 nub

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaat GTA IV Regio vrij worden?
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ja, ga ik wel van uit, heb m namelijk al bij gamehubs besteld
     
  16. Black-Hole

    Black-Hole Zwart gat

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand hier recente ervaringen met CD-wow.nl? Meen me te herinneren dat die site wat problemen had/heeft.

    Play-asia doe ik overigens niet meer, alle 4 de bestellingen zijn onderschept door de douane.
     
  17. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik kwam iets opvallends tegen over Frontlines Fuel of War. Ik las dat de PAL versie van Frontlines niet regio vrij is. Die versie die bij Gamehubs wordt geshipped zal een NTSC versie zijn maar zal dit een USA versie zijn of een AZIE versie. Ik hoop dat gamehub geen fout heeft gemaakt dat dalijk de USA en de AZIE versie ook niet regio vrij is
     
  18. Coolsnarf

    Coolsnarf Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    even een vraagje over play-asia.com. Je kan hier amerikaanse en japanse en aziatische versies van spellen bestellen. Ik las hier dat iemand vond dat je beter de japanse en aziatische regio vrije versie kan bestellen, maar kom je dan niet in de problemen met de taal?
    Ik zie op de site nl nergens staan dat de game dan ook in het engels te spelen is.

    -edit-
    mmm ik zie dat bij de meeste xbox360 games er inderdaad ook engels inzit; ik zat per ongeluk bij de ps3 games te kijken en daar staat vaak maar 1 taal bij. Dus mijn vraag blijft dan alleen nog maar staan voor ps3 games en ik denk dat dat hier niet in het goede topic zit :p
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2008
  19. Opper

    Opper Xbox 360 nub

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat wordt dus GTA IV pre-orderen bij gamehubs.com :b:

    Edit:
    Heeft gamehubs een valuta meter ding?
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2008
  20. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    een wattes???
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina