1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Grote "Ik wil games/accessoires/hardware uit het buitenland bestellen" Topic

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 6 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    ze verkopen wel een regio vrij exemplaar maar deze is op dit moment niet op voorraad.....=(
     
  2. The Crow

    The Crow Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    2
    WWE SmackDown! vs. RAW 2007 (regiovrij) voor 38 euro incl. verzendkosten bij Play Asia. Bij GameVision is ie trouwens 42 euro incl. verzendkosten.
     
  3. K-SaN

    K-SaN Can't tell me nothin

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    (Ik weet niet of het hier goed staat maar het heeft niet direct met gamen te maken dus daarom heb ik het maar hier geplaatst.)

    Ik heb een bestelling geplaatst bij play-asia.com vorige maand voor een faceplate, en het zou dus morgen uitkomen en verstuurd worden.

    Ze hebben me een mail gestuurd dat er een error was bij de transactie met de bank. En de error stond in de mal: "Transaction successful"

    Dat lijkt mij niet een error of wel?? :confused: |:-

    Heeft iemand hier ervaring met zo'n bericht van play-asia?? Zal ik het nog wel morgen of binnenkort opgestuurd krijgen?

    Ik heb ze iig al een mail gestuurd...
     
  4. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Je krijgt je faceplate zowiezo :) dont worry.
    vandaag FEAR ontvangen van playasia. douane wel onderschept maargoed. 8,53 te betalen. nog steeds winst :) maarja, play-asia zet ook een ontzettend grote sticker op de voorkant van het pakketje, waarop staat: VALUE:40$ DOMDOMDOM!
     
  5. carmaniac

    carmaniac ....

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand enig idee hoelang het duurt als ik iets bij play.com (laat) bestel(len) voor het bij mij thuis is??

    alvast bedankt
    groeten maikel
     
  6. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet lang, ik had die pakketjes van play.com meestal binnen 2-3 werkdagen.
     
  7. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    same :+
     
  8. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ja ik heb een idee, ongeveer een week. Bij mij is het nooit 2-3 dagen, maar dat behoort ook niet te kunnen. De post zegt officieel 4-7 dagen, maar het zit vaak dichter bij de 7 dan de 4.
     
  9. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    Kan varieren van 7-14 dagen. Ik heb al twee keer meegemaakt dat het 15 dagen duurde. Bij Play hebben ze echter de regel dat ze na 14 dagen een pakketje als lost in transit beschouwen en dus een vervanging nasturen. Waarvan ik dus al twee keer heb kunnen profiteren. :thumbs:

     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Marvel op 7 nov besteld bij play-asia. Echter de game stond toen al op 'shipped when back in stock' , ik verwachtte dat dat toch echt wel binnen een week zou worden verstuurd. Het wordt ws de 28e.... das dan wel weer minder.
     
  11. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb 3 weken terug de PES Guide besteld bij Play.com, maar heb hem nog steeds niet ontvangen. Gisteren aangemeld en er is gelijk een nieuwe opgestuurd, ik hoop dat de guide nu wel binnen komt.
     
  12. perfectbas

    perfectbas Active Member

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    net via ebay ff3 voor de ds besteld voor 38 dollar incl. shipping :)
     
  13. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    das nog eens nette service......
     
  14. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Nog beter zelfs, als je vervolgens toch allebei de pakketjes thuis krijgt, dus ook het vertraagde pakketje. En het vervolgens braaf meld en terugstuurt, dan krijg je echt een lekkere korting!
     
  15. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    Je kan ze ook allebei houden en het tweede exemplaar verkopen op ebay ofzo of proberen om te ruilen bij de FRS (afhankelijk van IQ van de medewerker)
     
  16. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ja maar dat is natuurlijk een beetje misbruik maken van de goede klantenservice van play.com, en btw. zoals ik zei, ik kreeg 40% korting op mijn gehele bestelling hierdoor ;)
     
  17. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat is zeker een mooie korting.
     
  18. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 23 nov 2006
  19. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom worden die nieuwe games daar opeens steeds duurder?
    Eerst was het 31 euro, toen 35 en nu al richting de 40??!! Best jammer.
    Aan de koers kan het niet liggen, want de Euro blijft maar stijgen t.o.v. de Dollar.
     
  20. punisher007

    punisher007 Active Member

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Minder concurrentie lik-sang bijv ? :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina