Het grote "Ik zit vast in Splinter Cell"-topic > Alles hier posten.

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 29 nov 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Aangezien er veel, heel veel Splinter Cell topics lopen gaan we dit centraal doen in 1 topic.

    Kijk eerst het topic door of je probleem al eens is geplaatst.

    Heeft iemand een probleem gepost waarop jij een oplossing weet? Druk dan op de quote knop om te antwoorden zodat alles duidelijk blijft.


    En anders kan je ook een kijkje nemen bij een van de walkthroughs van Gamefaqs.com.
     
  2. Xstyle

    Xstyle Guest

    Ok goed idee


    Ik heb net 2 gasten afgeluisterd en 3 neergeknald. Ik ben toen omhoog geklommen, en kreeg een checkpoint. Nu kan ik in een lift ergens heen, maar ?waar?:confused: :confused: :confused:
     
  3. Xstyle

    Xstyle Guest

    Ik had het over mission 2
     
  4. xbox4life17

    xbox4life17 Guest

    wanner krijg je die coole andere gun dan die je op je rug draagt
     
  5. wustlich

    wustlich Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, CIA level (4):

    Even voorbij die metaaldetector, als je twee mannetjes omgelegd hebt, kom ik bij een deur, waar ik een toegangscode moet invoeren. Er staat alleen een onverwoestbare (?) camera op, waardoor het alarm steeds afgaat. Weet iemand heo je hier verder komt?
     
  6. Alex

    Alex Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon heel voorzichtig sluipen lang de muur totdat je de popup krijgt dat je de code moet invoeren. Lijkt onmogelijk, maar het lukt wel. Bij mij ging het alarm ook tachtig keer af. Oja, en als je de hoek eenmaal om bent, denk dan niet dat de camera je dan niet meer ziet. Snel naar links of rechts duiken maar ook weer niet te snel want er staat iemand met een cell phone.
     
  7. wustlich

    wustlich Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het al een paar keer geprobeerd, maar ik ga het iig nog wel een paar keer (hopelijk geen 80, want dan vind ik het meer een bug) proberen, thanx
     
  8. Dannyb)

    Dannyb) advanced poster

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    neej man

    doe gewoon lekker paar losse topics man is veel cooler en blijft duidelijker;) nou of gewoon deze en nog een paar lose erom heen :)
     
  9. Dannyb)

    Dannyb) advanced poster

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    nog wat

    en nog wat doe niet moeilijk met die camera schiet het licht uit;)
     
  10. Dannyb)

    Dannyb) advanced poster

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    nog iets

    nog ff iets;)
    hoe kom je veder als je daar langs die camera bent mannetje neer geknald bij autatish geweer met allemaal flares daar ff uitgeschakeld en dan kom ik bij een lift die het niet doet wat moet ik doen...? ik zit vast:mad:]:-
     
  11. Alex

    Alex Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: nog iets

    Kweet het niet zeker of dit het level is. Maar ik weet dat er een lift is die het niet doet maar waar je wel in kan. Door je knieen en je kan er zo in. (zwarte gedeelte van de lift)
     
  12. Dannyb)

    Dannyb) advanced poster

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    nop

    het is niet dit lvl iemand anders die het nog weet hoe ik hier veder kom ** in het cia lvl ** waar? lees berichtje hier boven
     
  13. Insane

    Insane Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Splinter Cell

    Ik zit in missie 1 bij de ruimte waar je het dakraam kapot moet schieten, nu heb ik dat gedaan en ik ben naar de deur gegaan aan de rechterkant, daarachter zit nog een deur, maar die wil bij mij niet open, is dit normaal, en hoe los ik dit op?
     
  14. * HoTShoT *

    * HoTShoT * Guest

    Hmm..je moet gewoon gebukt met die goggles door dat donkere stoom lopen.......
     
  15. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik zit nu in level 2 dat ik bij die bakkers naar binnen ga (erg gaaf stuk) mijn vraag is nu!! waneer of hoelang duurt het voor het volgende checkpoint
     
  16. Nigel

    Nigel Ghost Recon Fanatic

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Dannyb: Als ik je gebrekkige Nederlands goed begrijp zit je op het C.I.A. level en bent net voorbij de Gun Turrets.De lift die zich in de volgende kamer bevind doet het zeer zeker,waarschijnlijk druk je de verkeerde knoppen in.
     
  17. Xearo Li

    Xearo Li Active Member

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu bij level "Chinese Embassy" is die moeilijk?
     
  18. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    OK ik ben nu bezig met de 2de missie.
    Ik ben inmiddels door de tuin gegaan en kom bij dat stuk waar je 2 guards tegen kwam en dat je met de lift naar boven kunt. Ikb en daar boven...maar ik heb dus geen ammo meer, waar kan ik dat halen?
     
  19. Alex

    Alex Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben er ook net mee bezig. Dit level lijkt me zwaar zuigen. Mag weer niemand neer schieten.
     
  20. xentagz

    xentagz ----------------

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    SPLINTER CELL!!

    ik kom niet verder in level 1, ik moet gurgendi's dead drop vinden,,maar ik vind niets op het plein en ieddereen is dood,wat moet ik nu doen?????

    groetjes

    xentagz
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina