Na een kleine hik-aanval van mijn Xbox, herstartte het hunter spel waarin ik bezig was met hetvolgende beeld. Je kijkt vanuit de voorruit van een Mini (!!). heeft Microsoft halverwege besloten om de binnenspiegel met dashboard view maar te laten vallen in het uiteindelijke spel? wat is hier eigenlijk aan de hand? Wie het weet mag het zeggen want ik snap er zelf geen bal van. Overigens verdween dit effect zogauw als ik zelf een hunter werd. Ik heb het daarna nooit meer terug gezien.
ik vond het al raar dat die camera stand er niet in zat, die zat namelijk wel in deel `1 en 2. jammer dat hij eruit is.
vet, toen da gebeurde was ik met jouw aan het gamen jah, toen zei je al zoiets. (obiwan nl) <-- ik sta in de screenshot!!
Dude, je TV of XBOX staat niet goed afgesteld als ik naar je paasei vormige radar kijk XBOX setting: Widescreen TV setting: Automatisch
Re: Re: Het grote Midtown Maddness raadsel! Pfff de letters zijn gewoon goed hoor. Dit komt gewoon doordat hij een foto heeft gemaakt van zijn TV (en de beeldbuis loopt natuurlijk een beetje rond).