1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het grote mobile games topic

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Reckuuza, 24 mrt 2013.

  1. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik moet alleen nog luchtafweer, boogschuttertorens, tesla's en m'n muren doen voor ik naar TH 9 kan. Duurt nog wel een paar maanden denk ik, vooral die muren allemaal naar level 8. Overgrote deel is wel al level 7.
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Muren zijn kut. Ik heb nu bijna alles roze. Straks maar eerst met de kanonnen beginnen qua defense. Qua defense heb ik nu met TH7 alles compleet (op tesla's na).
     
  3. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik zit in clan [Tweakers], zoek mijn dorp maar op. Clannaam inclusief die haken zoeken, anders vind je andere :9. Sinds maandag TH8, maar op TH7 heb ik dan ook alles volledig geupgrade.
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Wat is een goede layout voor een TH8 map?
     
  5. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Damn, hoe krijg je dat voor elkaar, zoveel elixir?
    Vaak als ik flink wat gold/elixir heb, wordt ik 's nachts redelijk leeggeroofd of heb ik het hard nodig voor upgrades / army troops.

    Ben zelf level 31, Silver II league, TH net 7.

    Ga amper omhoog qua trophies. Vaak geen 100% bij victory en dan krijg ik er maar 4/5, en als ik 100% heb vaak maar 13/17. En dan moet ik echt de makkelijke basissen uitzoeken, anders ben ik kansloos. Zo nu en dan blijkt m'n army alsnog kansloos en verlies je gelijk 30 trophies.

    Vind het storend als je net je troepen hebt ingezet en dan komen er ineens sterke enemies uit de clan castle. :mad:

    Wil m'n 3e builders hut, maar ben al enige tijd bezig om op de 1250 trophies te komen. Gold / elixir schieten nu ook niet echt op om flink te kunnen upgraden (waaronder army camp, research en walls).

    Iemand nog een leuke clan? Of een XBW clan aanmaken?
    Een korte tijd in een clan gezeten en 1 war gedaan. Bij de 2e war was ik enkel toeschouwer. :confused:

    PS: Wat kun je eigenlijk met Dark elixir?
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Goede defence, goede muren en alles maximaal qua pompen en mijnen.

    Met Dark Elixir kan je vijanden trainen in de Duistere Kazerne en kampioenen kopen. Kampioenen zijn die grote Barbaar en Boogschutterkoningin.
     
  7. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    http://clashofclansbuilder.com/

    Filter op je TH level, aantal storages en type base. En bekijk dan wat leuke voorbeelden en bouw er eentje na :+.

    Dit is mijn huidige base:

    [​IMG]

    Dit is mijn clan war base:

    [​IMG]

    Zo lastig is loot krijgen niet, gewoon zoeken tot je een dorp tegen komt die zijn mijnen en pompen niet leeg heeft. Zoals mijn laatste aanval:

    [​IMG]

    Ik val de laatste tijd alleen nog maar met boogschutters aan. 200 boogschutters kosten mij iets van 30.000 elixer. Maar door alleen de buitenkant van de basis te slopen (alle mijnen en pompen) heb je zo 400.000 aan grondstoffen bij elkaar.

    Cups moet je niet op letten, dat interesseert niet. Ik zat in TH7 op ongeveer 1100-1200 cups. Ga puur voor de loot om je upgrades van te kopen, en zet je eigen TH buiten je muren in een hoekje, zodat ze alleen je TH komen aanvallen voor wat cups.
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Alleen wil hij die achievement hebben voor 1250 cups die aanzienlijk wat gems geven, dan is het op zich wel belangrijk.

    Ik zal eens kijken naar die builder. Heb nu 950 gems, denk niet dat ik voor de 4de bouwhutje ga.
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Alleen wil hij die achievement hebben voor 1250 cups die aanzienlijk wat gems geven, dan is het op zich wel belangrijk.

    Ik zal eens kijken naar die builder. Heb nu 950 gems, denk niet dat ik voor de 4de bouwhutje ga.
     
  10. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Dan skip je toch even net zolang tot je een TH buiten de muren tegenkomt en zet je er 5 archers op tot je de 1250 trophies hebt. Opzich is dat zo gehaald.

    Overigens zijn Gems nu veel sneller te verzamelen dan paar maanden terug. Nu heb je gemboxes die 25 gems per keer geven (haal hem zo snel mogelijk weg, je kan er maar 1 van in je dorp hebben) en meer gems van bomen en struiken.
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Klopt, gems gaan behoorlijk hard. Ik zal de boel eens gaan veranderen, altijd zo'n pokkewerk met die muren.

    [​IMG]

    Dit is mijn basis nu. Nieuwe layout gaat mijn TH naar buiten. Eens kijken wat ik voor de rest kan maken.
     
  12. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ben nog geen dorp tegengekomen met TH buiten de muren.
    Wil inderdaad de 1250 trophies om de 3e builder hut te unlocken. Daarna zal het me puur om de loot gaan.

    Dit is nu mijn village. Zo 3e cannon naar level 7 laten upgraden en dan weer flink verder sparen (en wachten) voor de towers, army camps etc.

    [​IMG]
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Ik snap trouwens het nut niet van die combinatie van die muren. Muurbrekers/andere vijanden gaan toch voor het zwakke gedeelte. Kan je beter een lange gouden muur maken.
     
  14. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Dan komen ze aan de andere kant binnen. :p
    En zolang je niet genoeg geld hebt voor een volledige upgrade, werkt dit best ok. Schikt vaak wat meer af. Had net nog even replay bekeken en nadat de buitenste muur doorbroken werd door wallbreakers, ging de volgende wallbreaker gewoon op het gouden stuk af en kwam er niet doorheen.
     
  15. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
  16. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Net eindelijk eens een TH buiten de muren tegengekomen. Yeah 6 trophies erbij. Gaat ook niet snel op die manier, kost je hoogstens niet zo veel troepen.
    Zo verlies je ook amper wat als je het zelf doet om te farmen.

    Btw, hoe vaak krijg je zo een gembox, 1x per week?
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Volgens mij random.
     
  19. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Clan castle moet je proberen te baiten voor je aanvalt. Gewoon een minion droppen binnen z'n range en leeg trekken naar een hoekje. Dan een spreuk erop of wat boogjes er omheen. Dit geldt zeker bij CW, maar kan ook geen kwaad er buiten. Je bent qua level nog te laag dus je kan niet in mijn clan. Anders was je uiteraard welkom. De clan waar ik in zit is Dutch Legends.

    Ik val buiten CW trouwens eigelijk alleen maar aan met 10 giant en 150 boog.

    Zal zo even mijn huidige bases posten.

    [​IMG]

    Voor CW:

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2014
  20. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ben nog TH6 ipv 7 heb ik gemerkt. Die 1250 trophies zijn killing. Steeds als je weer iets omhoog gaat, verlies je een keer of wordt je overlopen door een high-level enemy en kun je weer een tijd opnieuw beginnen. Zal denk nog wel ff bezig zijn om van 1191 op 1250 te komen. Daarna boeien de trophies me niet meer en kan ik voor de loot gaan (en heb ik eindelijk 3e builder hut).
     

Deel Deze Pagina