post hier alle trainingen waar je moeite mee heb zelf heb ik nog moeite met campsa corner op catecanya (of zoiets) en perfect lap en hold a corner.
'Moeite', tsja, wat is moeite. Een aantal trainingen zal je niet 1,2,3 lukken omdat 1) je moet wennen aan MGP 2 en 2) je motor nog niet volledig getuned is of zelfs 3 ) je instelling verkeerd is. Mij lukte een aantal pas toen ik iig cornering, acceleration en top speed op 50 had, en daarna nog wat klootte met de bike setuop
Je wilt graag ge-eerd worden voor je geniale bijdrages merk ik. ook hartelijk dank voor de hoge mate van informatie die je in deze 2 posts hebt gegeven. Het informatieve gehalte is .... euhm... nou... tja, 0???? graag even meer info als je zoiets post. Er zijn vast meer mensen die willen weten hoe jij zo makkelijk die max. custom bike hebt gehaald, met welke afstellingen en welke motor enz. Bij voorbaat dank..
Die haalde ik pas op het eind. Daar jij daar volhgens mij nog lang niet bent moet je even geduld hebben denk ik IK NL - Hoewel je op Live een toffe goser bent houden we het hier liever ietwat serieuzer. Ik snap dat humor etc er wel bij hoort, maar doe dat dan niet in een topic met een serieuze aard maar desnoods in het MGP @ LIVE Slowchat topic oid.
Hoe krijg je die ()^%%$ slalomP voor elkaar? Hoeveel puntjes cornering heb je nodig? Meerdere tips welkom. Moet ik bv met de voorrem rotzooien? Of is het echt enkel en alleen stuurwerk? Ik heb al die trainingen met 2* behalve die slalomP. thx
Je moet de bochten daarvoor niet te wijd nemen. echt vlak langs de pillonnetjes/pijonnetjes gaan. Als je dit doet zonder er ook amar 1 aan te raken dan heb je hem wel, een aardige klus maar het is wel te doen na een tijdje als je hem echt door hebt. owja alleen de laatste 2 moeten iets wijder. ik had die trouwens ook nog maar net gehaald. ik vond eigenlijk die slalom + 180 makkelijker, dan had je meer ruimtes tussen de obastacles. Over obstacels gesproken: Obastacel Avoidance heb ik grote moeite mee. Want doen jullie bij die scherpe bocht gaan jullie binnenlangs of buitenlangs. want buitenlangs haal ik de bocht nooit en binnenlangs ga je meestal over het gras, waardoor je ook wat tijd verliest, het is mogelijk, maar echt superveel tijd win je er niet mee omdat je echt probeerd te corrigeren en daardoor tijd verliest (in mijn geval dan.). Alvast bedankt.
thx voor de tip. Ga morgen weer ff proberen. ps. Ik heb nog geen enkele wedstrijd gereden. Is het uberhaupt mogelijk alle trainingen te voltooien zonder verder je motor te upgraden???
Voor die slalom + 180 => je moet zoveel mogelijk punten op cornering zetten. En je moet NIET te snel willen rijden.. probeer elke keer even je gas los te laten bij zo'n slalom, dan kun je er korter langs. Dan weer even gas enz. Probeer niet voluit overal langs te gaan, dat haal je gewoon niet. En voor de 180 moet je geloof ik je frontbrake gebruiken en die half indrukken+gas. Daar moet je goed mee "spelen".
LOL, touché .. ik probeerde er mee te bereiken voor de members dat er niet zoveel "gevatte" posts zouden komen met verder weinig info. Humor is goed, maar ik zag die blijkbaar niet. Zand erover..
hmm eerst gewoon heel scherp langs die pillonnetjes rijden en die laatste 180, tsja, je kan 'm wat harder nemen zodat je via een bochtje naar de finish gaat maar je kan ook je voorrem heel even indrukken zodat je een snelle bocht kan maken, ik had volgens mij de voorrem gebruikt en had 't ook maar net gehaald... Ik heb trouwens alle trainingen voltooid, en de helft van de challenges, wat is het moeilijkste gedeelte in moto gp 2 bij het maken van je custom bike? - de trainingen? - de challenges halen? - op legend winnen..? GreetzZ!
Die haalde ik ook pas op het eind. Luister nou naar wat we zeggen; Heb een beetje geduld. SOmmige challenges kan je niet in één keer doen en vereisen én dedicatie én een krachtige motor.