Er is al een koopjestopic voor koopjes die niet 2e hands zijn voor xboxgames, terwijl er ook ontzettend goede aanbiedingen zijn op de PC, of natuurlijk ook gamecube en PS2. Ik heb al ff rondgesnuffelt maar ik heb geen koopjes-post gevonden voor niet-xboxgames. Bij deze dan, de regels worden dan, gekopieerd van Shriko, maar aangepast; Dat kan ik zelf dus niet doen, maar misschien dat een mod dat voor z'n rekening kan nemen.
en is dit niet het "Overige Consoles en PC Gaming" gedeelte? kan aan mij liggen hoor... Ontopic: Ik heb niet echt een koopje maar bij de e=plaza heb je altijd zo'n gedeelte waar al die classic pc games worden aangeboden. ik heb er zelf nu al een hele collectie van 20+ games voor niet meer dan 5euro per game.
Battlefield 1942 voor 10,- Battlefield Anthology 15,- Battlepack (3 In 1: Battlefield 1942, MOHAA, Command & Conquer Generals) 20,- Call of Duty 15,- EA Sportpack 2005 (Fifa 05, NBA live 05, tiger woods 05, NHL 05) 20,- en last but not least!!! Far Cry voor 10,- Allemaal bij de Bart Smit!
Ik dacht, het zijn alles behalve Xbox dingen, misschien kan het idd beter in de Xbazar, maar als een mod dat vind, moet hij hem maar even verplaatsen Het is makkelijker al je aankoop-connecties om het zo maar even te noemen op 1 site te hebben, dan dat je het steeds tussen sites moet switchen om dat koopje te vinden wat je hebben wilt. Als je begrijpt wat ik snap .
Voor PC The Elder Scrolls 3 Morrowind GOTY edition dus plus bloodmoon en tribunal.. 7 eurootjes... bij Bart Smit