Wie of wat is play-asia.com Play-asia is een online-retailer van videogames. Het bedrijf is gevestigd in Hong-Kong en focust zich op de Aziatische markt. Dit bedrijf levert echter ook internationaal en dus ook naar Nederland. Wat is het voordeel als ik hier bestel? Meestal kunnen spellen die in Amerika of in Japan worden uitgebracht niet op Nederlandse consoles worden gespeeld. Deze spellen zijn regiogebonden. Er worden echter ook spellen uitgebracht die niet regiogebonden zijn. Je kan dan spellen die in Japan worden verkocht ook op je Nederlandse XBOX spelen. Het voordeel hiervan is dat Japanse spellen veel goedkoper zijn dan als je het in een Nederlandse winkel zou kopen. Soms kan dit wel 30 euro schelen. Lijst met regiovrije games: Blazing Angels: Squadrons of WW2 Call of duty 2 Condemned: Criminals Origin F.E.A.R Farcry Instincts predetor Gun Hitman: Blood Money Just Cause Marvel: Ultimate Alliance Motogp' 06 Open Season Prey Quake 4 Saints Row Table Tennis Tom Clancy's Ghost Recon Advanced[/URL] Tom Clancy's Splintercell: Double Agent[/URL] Tomb Raider: Legend Tony Hawk's American Wasteland X-men: The official game Betaalmogelijkheden: Levertijd: De levertijd van play-asia is ongeveer 7 dagen indien op voorraad. PM me als er tekst veranderd of toegevoegd moet worden. Ik zal nog tekst toevoegen bij de betaalmogelijkheden.
Dit kan makkelijk in de koopjes thread ... Tevens is dit een klein beetje spam (omdat je je eigen links gebruikt dus hits krijgt) ... Tevens willen vinden we het ook niet goed dat andere Nederlandse sites hier reclame maken //edit Linkjes weggehaald en een neutraal linkje van gemaakt. We bespreken deze draad in het modhok.