1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Het grote Rollercoaster Tycoon topic

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 2 feb 2009.

  1. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb juist een hekel aan bomen :9 Althans, als ik nog alles aan het bouwen ben. Dan haal ik het liefst alle bomen enzo weg en heb ik ruimte nodig om te bouwen... Maar idd, het kan wel wat aankleding gebruiken... Maar dat komt nog wel ;) Ga nu eerst in Leafy Lake beginnen, dat vind ik een leuk park!\o/
     
  2. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik kon me voorheen nog een map herinneren, die je apart moest downloaden. Maar als je die hebt heb je 1 grote vlakke map met oneindig veel geld. Deze was volgens toen alleen voor RCT1 beschikbaar.

    Heeft iemand een idee waar ik die kan downloaden. Ik kon het niet laten maar heb zojuist ook RCT1 weer opnieuw geinstalleerd :cool:
     
  3. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Broertje had de internetkabel gejat, dus ik had weer even tijd voor RTC. In 1 ruk even Trinity Islands uitgespeeld. Ik wilde screenie's nemen maar werden helemaal zwart in MS Paint :confused: ?
     
  4. Ji E Toy

    Ji E Toy Active Member

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0

    Geweldige dingen kan je ermee doenXD
     
  5. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahahahahaha die is helemaal de shit :lol:
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Door dat muziekje in het 'Games Muziek nog wat hoi' topic heb ik helemaal weer zin gekregen in RC. Nu even RC2 + add-ons installeren. Yeah! _O_
     
  7. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Haha! Ik krijg ook ineens weer zin in RCT1 :D
     
  8. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik kreeg RC1 niet meer aan de gang @ Windows 7, dus het 2e deel toen maar gepakt. Iemand enig idee eigenlijk wat het verschil is tussen deel 1 en 2? Ik zou het echt niet meer weten :+
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Deel 1 had leukere scenario's, deel 2 was uitgebreider met gebouwen enz.
    Ik heb in dit topic verschillende fixes gepost om RCT1 en 2 aan de praat te krijgen op W7.
     
  10. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Deel 2 was in mijn ogen altijd de geperfectioneerde versie van deel 1. Eigenlijk was het geen volwaardig nieuw deel. Wat vooral in het oog springen zijn de vele nieuwe decoratiemogelijkheden en de grote hoeveelheid bestaande achtbaantypes. Vooral dat eerste zorgde ervoor dat je in deel 2 net wat creatiever kon zijn.
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Als je deel 2 gaat spelen moet je sowieso alle scenario's van deel 1 downloaden!
    Die standaard parken in deel 1 waren zooo vet.
    Die zwart witte achtbaan in Diamond Heights. Of Three Monkeys _O_.
    Ik kon daar minutenlang naar kijken :D.

    Wow hier zie ik nog dat ik toendertijd bezig was met een leuk parkje!
    http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=3494159&postcount=78

    Oja ander voordeel van RCT2 was custom scenery.
     
    Laatst bewerkt: 14 jul 2010
  12. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Baaaah waarom klikte ik hier nou op :+ Kreeg echt enorme zin om weer aan de RCT te gaan.

    Ben nu 1 aan het installeren :+ ff kijken of ik de andere 2 ook nog heb liggen

    Deel 1 start niet op, deel 3 gevonden + uitbereidingen...die maar ff installeren dan :D
     
    Laatst bewerkt: 14 jul 2010
  13. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik ga zeker kijken dan, deel 2 met de 1 scenario's :). @ Dr0kz, deel 3 is me te nieuw zeg maar, ik wil echt het ouderwetse gevoel hebben, om de één of andere reden vind ik die oude graphics toch het leukst :+.
     
  14. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.659
    Leuk Bevonden:
    4.785
    +1 Heb deel 1 en 2 zo freaking veel gespeeld. Binnenkort maar weer eens installeren en wat leuke parkje bouwen. Als kleine jongen alle gasten op een klein stukje brug gooien en dan weghalen was _O_
     
  15. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Haha, volgens mij deed iedereen dat, ik iig ook :D.

    Net weer een lesje geleerd, vaak opslaan! Mijn hele pc liep vast (dat gaat hopelijk ook niet te vaak gebeuren) en ik had dus anderhalf uur niet opgeslagen :mad:.

    Maar goed, ik begin alweer door te krijgen hoe alles werkt :+
     
  16. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Jah idd man, had 3 geïnstalleerd en was het eigenlijk na 20 minuten al zat, deel 2 daarintegen was weer geweldig (jah ben net pas klaar met spelen:+)

    Raar hoe ik het hele spel in een keer zo kon oppakken, wist meteen waar alles zat en op welke keybinds, alsof er helemaal geen 10 jaar tussen zat :cool:
     
  17. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Wat is er eigenlijk gebeurt met de maker van de originele RCT games? Check eens voor de grap http://www.chrissawyergames.com . Hij heeft al lang niks meer van zich laten horen, z'n laatste game komt uit 2004.
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Echt IEDEREEN die ik ken speelde RCT. Misschien zit Sawyer lekker te rentenieren ergens :+
     
  19. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Godver, ook ik krijg weer zin in RCT... Vooral nu het wat kutter weer is en ik langer binnen ben...
     
  20. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Sawyer lacht ons allemaal hard uit :+ die kerel zit ergens in een paleis in een bak met geld dat wil je niet weten :+


    Wel beschamend dat RCT2 gewoon exact hetzelfde als 1 is met enkel wat meer themas en ritjes, had toch op z'n minst wat beter functionaliteit verwacht, ondergronds bouwen blijft een pijn in den anus en paden aanleggen werkte net zo slecht als in deel 1.
    Jammer dat deel 3 gewoon geen ziel heeft. Het mist gewoon het RCT gevoel op de een of andere manier, misschien is het gewoon het vertrouwde gevoel van al die sprites ofzo.

    * Gaat weer verder * 5e Missies net klaar.
     

Deel Deze Pagina