mag de topic van splintercell in het onderdeel help/cheats gesplitst worden... in gewoon [splintercell] level 1 [splintercell] level 2 [splintercell] level 3 enz.. enz ik geloof dat het voor de meeste mensen dan wat duidelijker word en men kan elkaar beter helpen... greetz appie
Nee dit gaan we denk ik niet doen want dan dan staat heel ons forum vol met losse topics over Splinter Cell zodat het overzicht ook snel wordt verloren.
nee ik bedoel dus dat je alleen in deze topics verder mag dus alles wat je wil weten over level 1 dus in het topic [splintercell] level 1
Ik denk dat de mensen zelf de mate van overzichtelijkheid in de hand hebben. Jij zegt gewoon : Splinter Cell Level 3 - Naam van het level. Ik zit vast hier blabla, degene die dan het antwoord weet quote gewoon zijn post.
o ok jij je zin ik heb niks in tebrengen suc 6 verder ach het is wel best zo ik zoek wel een ander forum hier voor!!!
Oh well, kijk ik snap best je 'kritiek' alleen gaat het ietwat te ver om de help threads nog eens op te delen per level.
Als ik mijn toekomst-voorspellende brein aanzet zie ik dus dat mensen alsnog niet in het goede topic posten. Ik denk dat de manier die ik hierboven heb beschreven gewoon duidelijk genoeg is, of niet?
ja hoor als jij het zo wilt stel andendersd eens een poll samen en kijk eens hoe mensen reageren... he de groetjes
Het gaat niet om wat de mensen willen, het gaat om het behouden van de overzichtelijkheid. Iets dat ik niet zie gebeuren bij het opsplitsen van het Splinter Cell topic.
Je zou bijvoorbeel wel 1 topic kunnen open voor splinter cell, en die sticky maken ofzo, maar 9 topics... nee... en zo is het gewoon goed hoor, al die sc topics verwijnen over een weekje wel weer...
Of iemand, die verstand heeft van het spel en het kent, raapt alle 'tips' bijelkaar tot 1 Splinter Cell FAQ. Ben nog niet begonnen met het spel dus kan dat op dit moment nog niet doen