1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het grote "video-edit en montage" topic

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door scarluuk, 25 jun 2009.

  1. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    en om die zelfde nutteloze reden heeft de eigenaar van de klant gevraagd dat weg te halen :+
    Mij maakt het ook geen F uit hoor maar ach:9 als zo'n persoon zich veiliger voelt daarmee;)
     
  2. JeePee

    JeePee Guest

    Dat Street View alles blurt heeft er mee te maken dat vrouwlief niet kan zien dat jou auto ineens bij haar vriendin voor de deur stond :+
    Een kenteken blurren in een videoclip laat alleen maar zien dat de auto gehuurd is, of uitgevoerd is met een onwijs kleine motor ofzo :9
     
  3. 1var

    1var Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeerde wat effects na te maken van bekende filmpjes en heb het op youtube gezet. Alleen het geluid stottert en hoe vaak ik hem ook upload het blijft op youtube stotteren. Maar in windows media player is het wel normaal.



    (en ja. Dat ben ik)
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Met Sony Vegas. Kan ik uit 2 dingen kiezen als ik een movie klaar heb. Ik kan kiezen uit Make Movie en Make Render. Wat is eigenlijk het beste?
     
  5. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    [yt]pVo-S9ns2_A[/yt]

    Met welk videobewerkingsprogramma (dat ook voor OS X beschikbaar is) kun je dit trucje uithalen? Eventueel een tutorial? :cool:
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Met ieder videobewerkingsprogramma. Gewoon 2 opnames naast elkaar zetten. Kan met Premiere/Final Cut etc.
     
  7. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Inderdaad, die kerel is wel slim om voor een effen achtergrond te gaan zitten, dat maakt het wat makkelijker aan elkaar plakken. :+
    En camera niet bewegen, dus een statief is slim.
     
  8. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Yeah, heb het weleens in Photoshop gedaan.. Ben benieuwd hoe het met film gaat uitpakken. Final Cut bijna binnen. :)
     
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2010
  9. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Binnen? Vieze downloadert :eek: :+
     
  10. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    [yt]8KwZXR5DAbw[/yt]

    En dit is het resultaat. Volgende keer geen zonlicht gebruiken. Heb overal in de clip de brightness moeten aanpassen, door een wolk voor de zon. :emo:
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Leuk gedaan. Je klinkt een beetje verkouden. :+
     
  12. iTz FaRiiD x

    iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    6
    Vet gedaan man! \o/
     
  13. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Hmm ja.. Moet zeggen dat daarnaast de "Male-Basic"-mask in garageband misschien niet helemaal de juiste keuze was.

    Thanks!
     
  14. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Hmm,

    Ben nu bezig met een nieuw filmpje. Ik irriteer me alleen mateloos aan het feit dat ik om de paar tellen weer voor 5 minuten moet renderen. Ik wil kijken of de video met audio synchroon loopt. Dat is een precies werkje... En elke poging moet ik hem eerst weer 4-5 minuten renderen. :{

    (Final Cut)
     
  15. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Je kan kijken of je de instelling kan changen. Dat je mac meer geheugen gebruikt voor Final cut dan voor de andere progjes.
     
  16. Ruud

    Ruud Guest

    Waarom drink je die troep, Laphroaig or gtfo! 8)
     
  17. Ruud

    Ruud Guest

    Dat ligt niet aan je geheugeninstellingen.

    Je time line settings matchen niet met het video-formaat wat je er op zet (PAL op een 720p tijdlijn?) OF je heb al kleurbewerking of iets anders ingrijpend gedaan voordat je het sync wil leggen.

    Je kunt ook even kijken of het helpt om bij het drop down menuutje op je Timeline waar 'RT' staat de setting op 'Unlimited RT' te zetten ipv 'Safe RT'. Waarschijnlijk niet, maar wie weet.

    edit: ik weet trouwens niet hoe lang de clip is die hij moet renderen, maar als je 'm de eerste 10 sec laat redenen en je klikt gewoon op 'Cancel' dan is bijvoorbeeld de eerste 5% gerenderd en kun je meestal wel zien of 'ie sync ligt of niet. Just sayin'
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 mrt 2010
  18. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4
    gebruikt niemand After Effects?
     
  19. Ruud

    Ruud Guest

    Jawel, maar niet om mee te monteren, daar is het niet voor.
     
  20. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Hoe bedoel je? als je the cinecity bedoeld, tja, ik zit met een budget he xD
    Het werkt en waar hij voor is doet hij zijn ding.
    dingen zoals filters en stabilisatie ga ik daar niet halen want dat zie je aan de kwali:p

    Tuurlijk wel, maar dit is meer bedoeld voor compositing ipv monteren zoals Ruud al zegt.

    Geef eens wat meer info, welk codec is bijvoorbeeld de originele file? en wat zijn je sequence settings?
    En zoals ruud zegt, zet hem ffe op unlimited RT en zet je kwaliteit op dynamic.
     

Deel Deze Pagina