1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Grote Voetbalshirt Topic [deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ferron, 12 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Goed in engels ja die gasten hahaha.

    Wel gewoon goed om in te sporten ja! Toen ik zelf nog aan sport deed merkte ik wel dat ze soms iets minder ventileren.
     
  2. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik kan het niet vergelijk met een echt shirt, maar dat Ajax shirt zit heerlijk, ik ga hem woensdag testen tijdens een partijtje voetbal!
     
  3. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Het verschilt overigens ook per shirt.

    Ik heb een Liverpool shirt die echt warm is met sporten. Maar ook een Japan shirt wat echt heerlijk is! (Beide Adidas)
     
  4. nickh90

    nickh90 Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Siemmen, lekkere moraalridder die je er rondloopt.

    Mij een beetje beschuldigen van het kopen van een nep psv shirt. 'Echte supporters kopen het echte shirt in de shop' en zelf een beetje rondmailen of dat shirt er is :lol:

    Edit: Ik zag trouwens nog een winkel die het PSV shirt leek te hebben, bleek dat die site al een jaar niet geupdate was :emo:
     
    Laatst bewerkt: 12 aug 2011
  5. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    PSV is ook iets van vroeger ;)
     
  6. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Je kan er nog altijd mee dammen.
     
  7. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Heb een echt tenue en twee namaak. Trainde er twee keer in de week mee en soms naar de fitness. Er zal vast verschil in zitten, maar tijdens het sporten merk je dat echt niet. Maar goed mijn echte is ac milan (adidas) en namaak zijn arsenal en barca (nike). Zit allemaal prima, maar mijn rugnummer/naam laten door het plakken aan fitnessapparaten een beetje los. Sponsor op mijn ac shirt begint ook beetje te kreuken.
     
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Probleem is alleen wel dat ik de shirts al heb. Heb zo goed als elk shirt van de laatste jaren meteen gekocht dusja.
     
  9. nickh90

    nickh90 Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom dan toch neppe shirts kopen? Ik wil je niet aanvallen ofzo hoor, maar vond 't gewoon grappig dat je dat eerst tegen mij zei en dan zelf zoiets post op 't forum :p Toch jammer dat ze geen PSV shirts aanbieden bij 9footballshirts..
     
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Om het verschil eens te zien en voelen, daar heb ik het ook al pagina's over, dat ik dat wel eens zou willen horen van mensen die zowel het officiële als het neppe shirt hebben van een club. Niemand heeft het, dus ik wil het wel :).
     
  11. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik heb van Ajax zowel echte shirts als neppe (shitload aan echte en 2 fakes). Je voelt het verschil wel en ook zijn de echte shirts een stuk koeler. Qua uiterlijk verschillen ze niet heel veel.

    Hoe zit het nu trouwens met die 4CL badge op het Ajax shirt? Ik zie hem nog altijd niet op de site staan...
     
  12. fifaforthewin

    fifaforthewin Active Member

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het Ajax-uitshirt van vorig seizoen gekocht bij 9footballshirt en het verschil zit hem in de bedrukking. Zo heeft het orgineel een soort van Zwart randje om het nummer(diepte) en dat had die van mij niet. Verder is de Kwaliteit van de bedrukking een stuk minder dan het orgineel(Aegon). Zoals ik al zei kun je je shirt beter met de hand wassen denk ik, dan gaat Aegon en Naam Nummer er veel minder snel af.

    http://www.youtube.com/watch?v=3FN0hPbOi5o

    Kijk dit filmpje over Serero en dan stop zetten bij 2.29 dan snap je wat ik bedoel met de bedrukking achterop. Dat is het verschil. De shirt zijn voor een andere markt (azië en afrika enz.) zijn dus wel officiele shirt volgens mij alleen mindere kwaliteit.
     
  13. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Nou, Milan thuis shirt tóch met Pato besteld, ben benieuwd.
     
  14. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    besteld:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    ben benieuwd ;)
     
  15. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Die shirts op 9footballshirts zien er allemaal vrij slim-fit uit. Is dat tegenwoordig ook zo? Vorig jaar voor het laatst een shirt daar besteld maar dat was verre van slim-fit..
     
  16. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je nog een naam op dat Real shirt?
     
  17. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar die durft hij niet te zeggen. :+
     
  18. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh, ja Ronaldo .. leek me veiliger dan vorige keer toen ik vorig jaar rond deze tijd een real shirt met vd vaart had gekocht :D
     
  19. harrie

    harrie Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Klasse speler hoor, daar niet van, maar wel een irritant mannetje. Ik zou liever met Özil achterop lopen!
     
  20. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is een Duitser
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina