1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Grote Voetbalshirt Topic [deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ferron, 12 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Dat schrijf ik toch. Ik had jouw post niet goed gelezen en jouw zin ,,invliegen is ten strengste verboden'' niet gezien. Vandaar dat mijn verhaal van maximaal 3 shirts niet klopt. Dat is alleen als je ze zelf lijfelijk langs de douane brengt.

    Een percentage is er dus ook niet aan te geven. Echter hoe groter je pakket hoe groter de kans dat de douane het controleerd. Nu is dus aan jou om uit te vinden hoeveel shirts je langs de douane kan smokkelen. Er is hier niemand die jou kan vertellen wat het maximum is. En wat betreft losse pakketjes laten sturen: dat zal je zelf aan een verkoper moeten vragen. Ofterwijl stuur die mail.
     
  2. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Laatst bewerkt: 20 apr 2012
  3. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    lekkere betrouwbare bron

    daarnaast kun je tegen een rood of rood/wit team als Ajax zijnde dus niet met dat uitshirt of met je thuisshirt spelen
     
  4. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Zou wel de oranje tinten verklaren op Ajax.nl...

    Oranje shirt met blauwe broekjes gok ik dan.
     
  5. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien wel oranje/blauw
    maar geheel oranje zoals hierboven kan gewoon niet, in welk shirt zou je uit tegen twente dan moeten spelen (rood/wit tegen rood? oranje tegen rood? )
     
  6. gusz96

    gusz96 Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is dat uitshirt van Ajax lelijk zeg..
    Echt zonde.
     
  7. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Vet shirt.
     
  8. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Ik had ze geemailed omdat ik nog geen email had gekregen :)
     
  9. gusz96

    gusz96 Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil graag het PSG thuisshirt van dit seizoen in maat S hebben met Sakho #3 achterop.
    Bij 9football hebben ze helaas geen maat S..
    Waar kan ik hem het beste dan bestellen(zelfde kwaliteit als 9football)
     
  10. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Dank voor de reactie. Ja heb ik dus ook gedaan, echter geen reactie gehad. Hoe snel waren ze bij jou?
     
  11. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
  12. SoccerStar

    SoccerStar Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij 9footballshirts kom ik bij het betalen uit bij checkout google. Hier moet ik me registreren, alleen heb ik geen creditcard (ik wil met paypal) betalen. Hoe doe ik dit nu?
     
  13. nickh90

    nickh90 Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Even mailen naar teamball9@hotmail.com (de 'baas' van de site). Gewoon duidelijk in je mail zetten wat je wil, welke opdruk en in welke maat. Vervolgens zeggen dat je met paypal wil betalen (dan moet je wel even paypal aanmaken, maar dat is zo gepiept ;) ).

    Ik zou geen creditcard aanmaken. Ik wilde toevallig vandaag ook bestellen en had nog zo'n kaart, maar die was verlopen. Het duurt telkens een aantal dagen voor 't geld erop staat en ik heb er niks dan gezeur mee gehad. Ik raad je dus aan om gewoon even te mailen naar bovenstaand adres.

    Edit: slechte zaak gewoon, dat ze paypal niet standaard als betalingsmiddel hebben. Heb al een mail om uitleg gestuurd
     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2012
  14. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Shirts van waveshirt zijn binnen. Goede kwaliteit! Alleen Japan (#10 Kagawa) en Brazilië (#11 Neymar) zijn te groot voor me. Redelijk vaag omdat ik allen in M heb besteld. Malaga en Nederlands elftal shirt zijn goed! Jammer dat de binnenkant van de mouw niet oranje is.

    Pics volgen. Japan en Brazilië shirtje gaan op marktplaats tenzij iemand van hier interesse heeft.
     
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Het kan kloppen dat de maten M verschillen! Nike en Adidas maken gebruik van verschillende maten, klinkt stom en dat is het ook :+

    Zit nu al een tijd te twijfelen of ik het tech-fit shirt van Oranje ga bestellen... vind het met die oranje "rubbere" afwerking toch weer net IETS stoerder. Iemand die een goedkope site heeft met een aanbieding?
     
  16. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Goedkope site met een aanbieding? Wil je origineel of fake?

    Nike en Adidas verschillen inderdaad. Alleen heb ik dus Malaga, Brazilie en Nederland die allemaal nike hebben. Nederland shirtje is het kleinst, dan Malaga en dan Brazilie. Waarbij Brazilie dus echt veel te groot is ;)
     
  17. nickh90

    nickh90 Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom reageren die lui van 9footballshirt nooit? Ik heb nu een aantal mails gestuurd (laatste 3 dagen geleden) en nog steeds niks terug. In het verleden kreeg ik ook ongeveer op 50% van m'n e-mails antwoord..

    Edit: Vraag nu dus om paypal, maar nog steeds geen reactie :p Bij betalingsmogelijkheden staat alleen google checkout. Hoe betalen jullie op 9footballshirt?
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2012
  18. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Nja verschilt maar maximaal 5 dagen.
     
  19. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Hier foto's van mijn shirts van waveshirt.com

    [​IMG]

    Achterkant eigen naam



    [​IMG]


    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]


    [​IMG]
    [​IMG]
     
  20. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    3 april 3x uitshirt oranje besteld via soccertriads.

    Nog niet eens opgestuurd waarschijnlijk:confused:..

    Mocht ik ze volgende week al binnen hebben 3 extra paar uit-shirts van oranje :) (een eigen naam, van persie en strootman).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina