1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Grote Voetbalshirt Topic [deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ferron, 1 jun 2012.

  1. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Niks spammert, alibaba is net een chinese ebay ;).





    Netjes :).
    Bij welke seller en wat was je kwijt?
     
  2. kishna43

    kishna43 Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier de link naar het atletico shirt: www.lintaosportswear.en.alibaba.com Ik was voor het shirt met bedrukking en verzending ongeveer €14 kwijt. Je kan het beste je gewenste shirts even opschrijven en dan naar hem mailen, en dan onderhandelen over de prijs! Je kan trouwens bij hem met Paypal betalen! Verder zou ik hem vragen het shirt aan te tekenen als gift met een lage waarde, meer kans dat die door de douane heen komt!
     
    Laatst bewerkt: 12 jul 2014
  3. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Nice. Is het ook slim-fit wat je hebt? Of zit het redelijk wijd?
     
  4. kishna43

    kishna43 Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is Slim fit
     
  5. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Zijn al die goede sites nou verdwenen? :eek: Krijg er geen één meer open ...
     
  6. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Shirts zien er wel goed uit. Wel vreemd dat hij de club- en merklogo's weg heeft gephotoshopt. Hoe lang duurde het voordat je het shirt had?
     
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Zie dat ze bij Ali-Express ook een berg shirts aanbieden. Nu weet ik uit ervaring dat het blauwe shirt van Nederland soms afwijkt. De banen bij de hals kloppen niet ...

    Liefst koop ik 2-player versie shirts ... dus met gaatjes en alle poespas erbij :+
     
  8. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Wat is het verschil met de 'normale' Alibaba? Heb met beide geen ervaring trouwens.
     
  9. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Laatst het Ghana WK shirt met Prince nr 9 besteld bij shirtstarshop.com.
    Binnen twee weken binnen. Je kan uiteraard zien dat het geen officieel shirt is, maar het voelt goed en staat netjes. Afgelopen weekend een strandtoernooi gehad en niemand kon het verschil echt zien.
     
  10. kishna43

    kishna43 Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Duurde ongeveer 2 weken, zoals afgesproken.
     
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Mis die oude sites :mad: Vroeger had je er zoveel ... maar nu "durf" ik nergens iets te bestellen omdat ik wel een shirt wil hebben wat 99,9% lijkt op het origineel.

    Mijn Oranje WK2014 shirt wijkt kwa kleur af. Is donkerder als de echte en het uit-shirt wijkt helemaal af. Die banen kloppen niet. Om de hals heb ik een licht blauwe druk zitten die in de echte totaal niet voorkomt. Yes, daar baal ik van :+

    Heeft iemand nou echt geen goede sites? Liefst PayPal betaling?
     
  12. kishna43

    kishna43 Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    4footballjersey.com goede site, heb er een paar weken geleden een Manchester united thuisshirt besteld met bedrukking. Voor foto's: http://www.mijnalbum.nl/Album=RIF3JCCK
    Ik kreeg het shirt binnnen 15 dagen. Shirts lijken hier op het origineel. En je kan met paypal betalen!
     
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Doet me denken aan 9footballshirt :+

    Ik zoek echter die player-versie shirts. Met gaatjes e.d erin.
     
  14. kishna43

    kishna43 Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien heb je hier wat aan, hier staat bij dat het player version is:
    http://www.jersey777.info/Products/...orts-Player-Version-Football-Kits-p10747.html

    En je kan op deze pagina eens rond kijken:
    http://www.lintaosportswear.en.alibaba.com/search/product?SearchText=Netherlands
    Hij heeft het over een fotoalbum hier de link daarvoor:
    http://sam-zeng.v.yupoo.com
     
  15. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb nu contact met zo'n gozer uit China. Zit met het probleem over de 'soorten' shirts.
    Heb paar maanden geleden zelf via 9footballshirts o.i.d. een player version van Nederlands elftal gekocht. Die zit echt perfect, slim fit. Betaal je wel 25 euro.

    De shirts met die gozer waar ik contact mee kan ik wat kwantiteit korting krijgen dus is wel aantrekkelijker. Maar hij heeft dus Player, ClimaCool, Adizero en picture(fan) versie. Nou heeft die wel al die visuele verschillen laten weten maar kom ik er niet echt achter welke nou precies slim-fit zijn.

    Iemand van jullie ervaring met ander soort shirts dan de player version?
     
    Laatst bewerkt: 15 jul 2014
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    [​IMG]

    Inspiratie was totaal op? 8)
    Al blijft de kleur wel awesome.
     
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Vind Nike sowieso met wat "luie" shirts aankomen de laatste tijd. Standaard één kleur en dan een mooi kraagje en voila, weer iets voor 90€ :+

    Dat oude Barcelona uitshirt, die mint-groene, die was leuk. Heb ik geloof ik nog in de kast liggen.

    Anyway, zijn de voetbalshirts guru's niet meer aanwezig op dit forum? Zou toch graag wel een PlayerShirt willen bestellen van Oranje.
     
  18. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Koop gewoon een origineel dan. Sneller en makkelijker thuis en het verschil in kwaliteit merk je echt wel.

    En Nike lui? Volgens mij is het toch juist Adidas die gewoon de clubkleur pakt en die strepen op de armen zet.
     
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Gast ... Ga je nou serieus hier ook al zo spastisch doen? :emo: Nike is lui met het maken van shirts. Maar dat mag niet gezegd worden omdat Nike de sponsor is van het shirt van jou lievelings club. Of wat? Zoek hulp. Echt.

    En echte shirts kopen van €90? Echt niet. Die zijn veel en veel te duur. Misschien dat jij dat kan omdat je nog thuis woont ... maar ik geef dan liever die 90 ergens anders aan uit.
     
  20. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Nike en Adidas zijn allebei niet bepaald geweldig. Nike hergebruikt designs te veel en Adidas heeft die lelijke strepen die er altijd maar op moeten. Mooiste shirt van komend seizoen komt in mijn ogen echter wel van Nike:

    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina