Ok, Wreckless lijkt iedereen wel een leuk spel, maar toch zijn er ook veel twijfels over, bv het ontbreken van een free ride optie enzo, wat ik altijd wel leuk vind.. Ik ga nu ff wat filmpies kijken op GoWreckless.com (als daar filmpie sstaan dan ).. Shareman gaat volgens mij vanavond nog een home made ingame filmpie posten na zijn screenshots in het Xbox goodies topic mijn vraag is nu eigenlijk : Wat vinden jullie van wreckless en zijn jullie van plan het te gaan kopen..
Ik zie dat als je daar zooi wilt kijken je moet reggen ik heb m ff geregistyreerd en dat mogen jullie allemaal gebruiken wouter@xboxworld.nl wachtwoord = sjaak en je krijgt dan zoiets : You are logged in as Janco Tienstra. If you are not Janco Tienstra, click here to log out. If you would like to add your email address to the Wreckless List, please click the "submit" button below Ik heet zelf geen Janco hoor maar die naam gebruik ik altijd bij dit soort troep..
ik weet niet wat ik er van moet denken ik ben geen grote race fan maar een potje gt op de psx is wel lachen
Voor een racespel koop ik PGR wel Maar is Wreckless echt een goeie long-lasting (nee we hebben het niet over haarkleurtjes) game? Met veel re-playabality (wow wat n termen vandaag)
Wel rekening mee houden dat je het bijna nooit meer gaat spelen als je hem uitgespeeld hebt. Toch waar toch?of dan toch niet?ja toch?